به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احمد جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من جوان 35 ساله مزکر ومجرد هستم الان یک هفته بیضهام درد شدیدی احساس میکنم ورم دارن گرمشون کنم خوب میشن بعضی وقتا ولی دوباره ورم میکنن یادمه بعد از یک سرماخوردگی وبا خوردن قرص Corizanاین طوری شدم قبلا سابقه اینجوری نداشتم ولی نمیدونم چرا اگه بیضهام گرم میکنم ورمش میخوابه وخنک بشه دوباره ورم میکنه میشه از داروهای خوراکی ­آنتی بیوتیک استفاده کردم تو این مدت ولی جواب به اون صورتی نگرفتم ممنون میشم راهنمای کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتور بنده هيچ وقت مشكل نعوظ نداشتم الت تنسليم موقع تحريگ مثل سنگ ميشد ولي 5 روز ميشه كه متوجه شدم اصلاً توانايي بلند شدن را نداره خيلي به سختي بلند ميشه و خيلي هم شل است و مجرد هم استم ٢٣ سالمه فقط يك ماه پيش كل ويتالس استفاده كردم أيا مشكل از هما شربت است؟ يا كه كدام مشكل ديگه است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۶ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مجید جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من سنم بالای سی ساله مجرد هستم یکی از بیضه هام نزول نکرده و تا الان امکانش نبوده برم دکتر ،این رو هم بگم هیچ درد و مشکلی هم تو قسمت بیضه ندارم فقط بالای آلت سمت راست یکم برآمدگی داره میشه من رو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر ل جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    باسلام ایا زیگیل از طریق اب دهان یا غذای دهنی مادر ب کودک منتقل میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      خیر
  • تصویر کاربر نیما جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید
    مردی متاهل هستم 43 ساله که 3 سال پیش گرفتگی شدید عروق قلب داشتم و عمل آنژیو کردم 13 سانتیمتر استند دارم قرص پلاویکس و آسپرین هم روزانه مصرف میکنم مشکل نعوذ و زودانزالی شدید دارم آیا دستگاه وکیوم برای درمان نعوذ امکان پذیر است ؟ برای مشکل زود انزالی چی پشنهاد میکنید . خیلی متشکر میشم راهنمائی بفرمائید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۹ مهر ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید