به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سامران پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 432 مشاهده پرسش
    دکتر جان من سنوگرافیم رفتم پیش چندینو چندتا دکتر خوب تهرانو ارومیه تبریز بوکان سقز رفتم همه‌و همه برام امپول تسسترون 250 نوشتن برو مصرف کن از یماه ی دونه شد دوهفته ی دونه ب خدا قسم از این امپول زدن خسته شدم خسته درک کنید زن مرد میشه مرد زن میشه مغز عمل میشه دوتا بیضه یعنی درمان ندارن تا بزرگ بشن اسپرم ساز بشن یعنی این علم ب اینجا نرسیده ک درمانی براش پیدا کنن ممنون میشم ک کمکم کنی دکتر جان اگرم عمل بشم در مورد مالی مشکلی ندارم عمل اگه میشه ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      کاریش نمیشه کرد
  • تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید
    آقای دکتر بنده مدتیه از ناحیه مقعد دچار مشکلی شدم عکسشو براتون فرستادم . از ناحید مقعد یک تکه گوشت اضاف هست که در حالت فشار مدفوع بیرون می آید . میخواستم بدونم این گوشت چی هست و اگر تشخیص دادید علائم و عوارض رو به شکل مختصر برامون توضیح بدید.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر مازیار پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    برای از بین بردن زگیل باید چه کرد؟ آیا امکان دارد ایدز هم گرفته باشیم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر سامران پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشی خدمت دکتر عزیز
    من 29 سالمه و نزدیک 10 ساله ک تسسترون میزنم ولی ب هیچ جا نرسیدم بیضه هام کوچیکن و اسپرم ساز نیستن ایا درمانی برای من هست یانه …..؟؟؟؟؟ اگه میشه جواب
    سوالمو بدی ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 379 مشاهده پرسش
    سلام
    خاستم بپرسم اندازه طبيعي بيضه يه ادم ٢٧ساله بايد چند سانت باشه
    اندازه دو بند اول انگشت سبابه باشه نرماله؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ آذر ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      بله نرماله
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید