به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 357 مشاهده پرسش
من در حالت عادی هنگام نعوظ کامل و حس جنسی کامل آلتم به شکمم خیلی نزدیک میشه و به سختی پایین میره یعنی واسم اذیت کنندس ولی وقتی امتحانی اسپری تاخیری میزنم یا حس شهوت 100% ندارم با وجود نعوظ کامل آلتم موازی با بدنم قرار میگیره تقریبا، علت چی میتونه باشه؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
علت انقباض عضلات اطراف الت است که در تحریک شدید رخ می دهد -
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
ممنونم / درمان چیه؟ -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
درمانی ندارد بجز اینکه در این موارد خود را منقبض نکنید -
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
آقای دکتر آخه خیلی سخته آدم بخواد سکس کنترل شده داشته باشه و سعی کنه بخواد حین سکسس شهوتش رو بیاره پایین یا همش اسپری بزنه و خودش لذتی نبره…آخه من یکمم آلتم به چب منحرفه به چپو بالا میره
1-من تا حالا سکس نداشتم امکان داره با ازدواج و سکسای بیشتر یا افزایش سن واسم عادی تر شه و این وضع بهیود پیدا کنه؟
2-تزریق شل کننده ای چیزی وجود نداره که عضلات آلتم انقد منقبض نشه؟
3-استفاده از اکستندر و وکیوم و … این چیزا هیچ کمکی نمیتونه کنه؟
دکتر خواهش میکنم کمکم کن 4 ماه دیگه کنکور ارشد دارم هیچی درس نمیتونم بخونم… خیر از زندگیت ببینی که بی هیچ هزینه ای اینجا ملت رو راهتمایی میکنی -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
همانطور که فرمودید با ازدواج و متعادل شدن میزان شهوت شرایط شما هم بهتر خواهد شد شل کننده ها و اکستندرها اثر ندارند -
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
دکتر عذر میخوام انقد سوال میکنم چون واقعا چند وقتیه این مشکل زندگیم رو مختل کرده و شما تنها کسی بودین که مشکلم رو درک کردین .. این قرصایی که شهوت رو کم میکنه(اسمش رو نمیدونم) کمکی نمیکنه؟ - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام اگه من بخوام در حد یک سانت آلتم بزرگتر شه اشکال داره از وکیوم یا اکستندر استفاده کنم؟؟ کدوم مناسب تره؟ با تشکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خیر اشکالی ندارد وکیوک بهتره ولی زیاد از حد تحت کشش قرار ندهید -
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
ممنون جناب دکتر مکانیسم عمل اکستندر و وکیوم فرق میکنه؟ -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بله -
هادی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
آخه من شنیدم وکیوم واسه نعوظ بهتر به کار میره و تاثیری در افزایش اندازه اصلا نداره ولی اکستندر برعکس -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
پس براساس شنیده هات عمل کن - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- سلام.آیا برای جلوگیری از دفع بی اختیار قطره ای منی راه حلی وجود دارد؟(کلومیپرامین فقط از میزان آن کاسته ولی باز وجود دارد).ازدواج کردن آن را از بین می برد؟ تخم کاهو چطور؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
با ازدواج حتما برطرف می شود
-
- با سلام آقاي دكتر خيلي ممنون از اينكه به سوالم پاسخ داديد، آرزوي سلامتي و موفقيت براي شما دارم.
ضايعه ايي روي ايپيديدم چپ هست كه ٤ ميلي متر كه باعث درد شديدو فتق در بيضه ميشه در حالت نشسته ولي در حالت قدم زدن درد كاهش مي يابه،جوري كه من درد را حس ميكنم منشاء درد از جايي است كه ايپيديدم به بيضه متصل است و روي خوده طناب و فتق هم بنظرم بر اثر فشار دروني وجود مياد نميدونم وقتي نشسته هستم چي فشاري روي بيضه مياد كه فك كنم همين نفس كشيدن اينا باشه كه باعث فشار دروني ميشه فتق هميشه نيست ولي اغلب اوقات است! در اين چند باري كه به پزشك مراجعه كردم فتق نداشتم موقع معاينه پزشك و سونوگرافي و فقط يه عكسي از بيضه در موقعي كه فتق كرده بود به پزشك نشان دادم كه به جريان خون اينا شك كرد و سونوگرافي داپلر نوشت اونو انجام دادم كه گفت ضايعه ايي ٤ ميلي متري رو ايپيديدم چپ و ضايعه ايي ٦ ميلي متري در راست هم هست كه جراحي نكني بهتره! مشابه همين درد در پشت بيضه راستم هم گاهي اوقات به وجود مياد ولي فتق نداره،و گاهي اوقات در هنگام راه رفتن چيزي مثل يك زخم خشك شده در بيضه حس ميكنم كه به شلوار يا ران پاه برخورد كنه درد ميگيره در هر دو طرف ولي در طرف راست كمتر!!و همچنين درد در رگ هاي حالت تناسلي و سر آلت هم مياد !!
آقاي دكتر بخدا در ايران نيستم و اِِلله خودم حضوري حتما مراجعه ميكردم اينجايي كه من زندگي ميكنم ٢٠٠٠٠ هزار نفر جمعيت داره و كسي دردي مشابه منو نداشته دكتر گفت فقط چند نفري بوده كه بخاطر سردي بيضه درد ميشده و گفت اين ضايعه نرمال است و ممكن است درد هم از همين باشه و جراحي را پيشنهاد نميكنم و دارويي هم پيشنهاد نميكنم گفتم وقتي نشسته هستم واقعا از اين درد زجر ميكشم جوابي واسه گفتن نداشت!!!!! قرص مسكّن استفاده كردم اثري نداشته روي درد!!
آقاي دكتر سوالاتي دارم اگر لطف كنيد پاسخ دهيد خيلي خوش حال ميشم و انشاالله و به اميد خدا اگر زندگي ايي باقي بود و اگر هنوز مشكل داشتم حضوري خدمت ميرسم اين تابستان تا يه معاينه كامل بشم اينجا كه با اين همه آزمايشاتي كه دادم موفق به درمان نشدن و اين هم سوالاتم خواهش ميكنم كامل جواب بدين آقاي دكتر خيلي در عذابم خدايي،
اين درد و فتق مشكلي جدي ايجاد نميكنه برام و خطر ناك است يا نه با توجه به توضحياتم؟؟
قرص يا آمپولي است بفرماييد كه كمكم كنه؟؟
اگر عمل جراحي كنم برابر با ناباروري است ؟؟لطف كنيد درصد هم ذكر كنيد!
با تشكر و آرزوي سلامتي براي شما و خانوادتان-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظر بدهم. در توضیحات شما که مشکل جدی و نگرن کننده ای وجود نداشت
-
- باسلام درکلیه راست بنده سنگی به اندازه 26میلی درطرف راست قرارگرفته وضخامت کلیه کاهش یافته وکلیه 14درصد فعالیت میکنداگه امکان دارد راهنمایی بفرمایید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
محل دقیق سنگ در کلیه و اینکه کلیه تان ورم داره یا خیر و آیا علائم ادراری ,درد پهلو و عفونت ادراری دارید یا خیر؟ وضعیت کلیه مقابل و کراتینین خون,, سن شما و داشتن بیماری های همراه همگی در تصمیم گیری برای سنگ تان تاثیر می گذارد -
اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
محل دقیق سنگ درقسمت تحتانی ورم طبق سونوگرافی ندارددرادرارعفونت دیده نشده درد پهلو دارم کلیه مقابل سالم با 86درصد فعالیت بیماری خاصی ندارم 31ساله دارای دوفرزند از پارس آباد مغان -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
علت کاهش ضخامت کلیه ره چی بیان کردند؟ -
اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
ممنون از لطفتون
علت ضخامت کلیه راداشتن سنگ، اینکه سنگ خرابش کرده وگفتند بخاطر کم بودن درصد فعالیت کلیه نمیتوان هیچ عملی برروی سنگ انجام داد -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
اگر عفونت ندارید و درد آزار دهنده نیست فقط تحت نظر باشید ولی اگر درد دارید یا مرتب عفونت ادراری می کنید بهتره عمل کنید -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
تا آسیبی به کلیه سمت مقابل نرسد -
اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
آقای دکتر
کدام روش جراحی را با توجه با سایز سنگ کلیه م پیشنهاد میکنید ؟
عفونتی ندارم ، درد پهلو دارم -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
به خاطر کوچک بودن کلیه و کاهش ضخامت بعیده که بتوان PCNL کردو جراحی باز یا لاپاروسکوپی به نظرم مناسب تر است -
اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
ممنونم ازراهنمایی و وقتی که دراختیار اینجانب قراردادید کارمند هستم وهرموقع به شهرستان پارس آباد تشریف آوردید درخدمتگذاری حاضریم بعضی ها گفتند باید کلیه ات برداشته شود -
اکبرکیانی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
درسونوگرافی که دوماه پیش گرفتم کلیه راست اتروفیک است وضخامت پارانشیمال آن کاهش یافته وحدود 7میلی میباشدوتصویر سنگی به قطر 26میلی درلگنچه راست رویت شد همراه بادوسنگ کوچکتر در پل تحتانی آن قرار دارد - نمایش سایر 9 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

