به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
۱۴۸۹۵۲۶ سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
از کجا بفهمیم که دچار کوچکی بیضه هستیم یا نه؟ سوال بعدی اگر آلتی که در هنگام نعوظ ۳۰ درجه به پایین انحراف دارد عمل شود طبق تجربه شما چند سانت کوتاه میشود؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
از کجا بفهمیم که دچار کوچکی بیضه هستیم یا نه؟……………معاینه شوید یا سونوگرافی انجام دهید
سوال بعدی اگر آلتی که در هنگام نعوظ ۳۰ درجه به پایین انحراف دارد عمل شود طبق تجربه شما چند سانت کوتاه میشود؟…..حدود 2 سانت
-
- با تشكر فراوان .اما آقاي دكتر شما خودتان گفته بوديد كه تحريك بدون تخليه ضرر دارد؟ حال اينكه كسي 8ماه اين عمل را انجام ندهد آيا طبيعي است؟ چرا بنظر شما مشكلي نيست؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
همانطور که گفتم ضررش در واقع درد بیضه هست که فرد را آزار می دهد ولی در فعالیت نهایی بیضه برای باروری و سکس مشکلی ایجاد نمی کند
-
- جه کنم از بزرگتر شدن پروستات جلوگیری بشه وهم قدرت خنسی داشته باشم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
فقط دعا کنید چون این دو چیز در کنار هم جمع نمی شوند
-
- باسلام خدمت دکتر جباری.
بنده چند سالی هست که در زیر کلاهک آلت تناسلی ام زخم می شود و چند مدتی هم هست که آلتم دچار خشکه شدن شده است.
در ضمن بعد از نزدیکی یا در حالت نعوظ این زخم شدن به وجود می آید . خواهش می کنم بنده را راهنمایی فرمایید.
باتشکر-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
احتمالا اگزما و یک نوع حساسیت پوستی است بهتره توسط پزشک معاینه شوید
-
- باسلام پسرم 3ونیم سالش است آلت تناسلی کوچک است .بیشترمواقع داخل فرو می رود .پیش متخصص غدد بردم برایش تستسترون صد تجویز کرد .ونزدیک دوسال است گذشته ولی زیاد رشد نداشته وحتی نوک آن به پوست آلت چسبیده که حالت قارچی که دکتر گفت باید داشته باشد ونداره.که یک بارد کتر بادست بدون بیحسی با زور پوست آلت جدا کرد ولی دوباره به حالت اول جوش خورد. در ضمن کلا5 عدد آمپول تستسترون مصرف کرد .والان موقع دفع ادرار مشکل دارد وباید سرپا ادرار کند.وهمیشه بوی بدی می دهد.
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بجای عکس ناحیه تناسلی پسرتان عکس منظره گذاشته اید؟؟!!! احتمالپسرتان چاق هست و نیاز به جراجی دارد البته ابتدا بایستی معاینه شوند -
آریا سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
باسلام مجدد وباعرض پوزش
فایل اشتباهی ارسال نمودم ,واقعا ازشما ممنونم که اینقد سریع جواب سوال من را داده اید .
عکس آنرا برایتان ارسال می نمایم.با تشکر فراوان -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

