به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر میثم دوشنبه ۱۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 360 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما
    من 25 ساله و مجرد می باشم مدتی پیش برای برای معاینات بیمه وزارت کار یک سونوگرافی از بیضه ها و مثانه انجام دادم .پزشک محترم به من گفتن اندازه بیضه چپم بزرگتره ولی خطره جدی نداره
    حالا بعد چند ماه احساس میکنم اطرف بیضه چپم رگ های زیادی هست
    انگار اعادی نیست
    به نظر شما خطر ناک ؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۷ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه و رویت سونوگرافی مذکور نمی توانم نظری بدهم
  • تصویر کاربر mohamad چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 361 مشاهده پرسش
    باسلام
    به نظر شما با توجه به اینکه واکسن فقط از 4 نوع پیشگیری میکنه و من 2 نوع دیگر از ژنوتیپ زگیل را دارم
    برای همسرم واکسن چه فایده ای میتواند داشته باشد؟
    او که در هر صورت انها را خواهد گرفت!
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      همانطور که قبلا خدمتتان گفتم توصیه می کنم حضوری برای معاینه و تکرار آزمایش به مطب مراجعه کنید
  • تصویر کاربر سعید چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام من یک ماه گذ شته عمل هرنی راست انجام دادم وحالا بیضه راستم از قبل کوچکتر و سفتتر شده وبالاتر امده وبیضه چبم بعد از نزدیکی درد میگیره و3سانت بایینتر از بیضه راستم است چیکار باید بکنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم توسط پزشک معالج تان معاینه و توصیه های ایشان را پیش بگیرید.
  • تصویر کاربر meisam پنجشنبه ۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 158 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت آقای دکتر
    من احساس میکنم که ب بیماری زگیل تناسلی مبتلا شده ام ولی از آن مطمعن نیستم
    خواستم بدونم بیماری یا چیزی که شبیه بیماری زگیل تناسلی باشه هست یا نه ؟
    اگه هست چیه و چظور درمان میشه ؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      میتونی عکس از ضایعات بفرستید تا ببینم
  • تصویر کاربر زهرا پنجشنبه ۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    با سلام در ادرارم لخته خون دیده ام در سونوگرافی اول تشخیص ورم کلیه وشن ساز بودن آن بود اما در سونوگرافی دوم تشاخیص خاصی داده نشد.بعد از مدتی در آزمایش ادرار خون مشاهده شد ودر تکرار آزمایش بعدی اثری از خون مشاهده نشد آیا باید دوباره به دکتر مراجعه نمود یا خیر.یکی دومورد دردی در ناحیه زیر ناف تا مثانه رخ داده است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۶ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نیازی نیست ولی بهتره هر 6 ماه سونو و آزمایش ادرار را تکرار کنید حواس تان باشد آزمایش ادرار در زمان پریود نباشد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید