به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ناشناس یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 380 مشاهده پرسش
با سلام خدمت شما
من 24 سال دارم حدود یکسال قبل دردهای شدیدی در بیضه سمت چپ و کشاله ران احساس می کردم حال بعد از گذشت یکسال دیگر دردی ندارم باید به پزشک مراجعه نمایم؟ضمنا احساس میکنم اندازه بیضه هایم کوچک مانده که میانگین طول آنها بین 3-4 سانتیمتر می باشد و بیضه سمت چپ ام نسبت به سمت راستی مقداری کوچکتر است.
ممنون می شم راهنمایی ام کنید.با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
احتیاط شرط عقل است. معاینه و چکاپ ضرری به شما نخواهد رساند.
-
- جناب دکتر سلام من 64 سال دارم 3سال پیش عمل فتق بصورت لابراسکوپی انجام دادم چندی بعد متوجه شدم بیضه سمت راست من بزرگ شده خدمت آقای دکتر سناری زاده رسیدم ایشان گفتند اگر اذیت نمیکند کاری با او نداشته باشم حال آیا باید همچنان کاری نداشته باشم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بستگی دارد علت بزرگی چه باشد ومیزان بزرگی چه میزان باشد. قاعدتا مشکل جدی نبوده که استاد سنادی زاده اینگونه تجویز نموده است.
-
- سلام اقای دکترو عرض احترام و ادب
من قبلا یک باردیگر از طریق ایمیل سوال پرسیده ام در سونو گرافی قبلی سنگ کلیه ام در کالیس فوقانی کلیه چپ به اندازه 3 م م بود بعداز یک ماه ورزش مجدد سونو دادم و سنگ کلیه به کالیس تحتانی انتقال یافته در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.ممنون-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
یا سنگ جابجا شده یا خطای سونو می باشد. در هر حال نیاز به اقدامی نیست فقط سالانه سونو را تکرا کنید و مایعات فراوان بنوشید
-
- درود وخدا قوت مجدد
از توجه وصرف وقت حضرتعالی سپاسگذارم
چند سوال داشتم
1-بنده بادرد بیضه به پزشک مراجعه کردم ودر طی چند آزمایش تشخیص واریگوسل بود
عمل کردم اما بعد از گذشت یکماه از عمل هنوز هم درد دارم آیا این درد همچنان با بنده خواهد بود؟
2-حدود6سال پیش در دوران مجردی بادوست دخترم هفته ای یکبار وبه دفعات4تا 5مرتبه در هر وعده نزدیکی داشتم وتوی اون دوران ورزش سنگین هم انجام میدادم(بدنسازی)
(اون روزاییکه نزدیکی به دفعات داشتیم به علت شرایت تغذیه زیاد برام مهم نبود یا بهتر بگم اصلا تو فکرش نبودم)
میخواستم بدونم تعدد نزدیکی در یک روز چقدر میتونه مضر باشه؟ اگه مطلب یا مقاله ای در این زمینه دارید دوست دارم مطالعه کنم،و اینکه درد بیضه به این موضوع مربوطه؟
3-بنده تویکی از شهرهای محروم گیلان زندگی میکنم واومدن به تهران برام خیلی سخته
میخواستم بزرگواری بفرمایید ویکی از همکارای خوبتون تو گیلان رو بهم معرفی کنید تا برای انجام معاینه کلی برم
پیشاپیش از راهنماییهای حضرتعالی کمال امتنان رو دارم-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
1) امکانش هست
2) من جایی مطلبی ندیدم که گفته باشه مضر هست ولی اف اط در هر چیزی توصیه نمی شود
3) دکتر حمیدی مدنی
-
- سلام اقاد دکتر ديروز خدمتتون عرض کردم واسه زگيل که از داروى اسيدى استفاده کردم خوب نشدم پرسيدم کرمى که عرض کرديد خوبه يانه؟من کرم ايميکويمودراخدمتتون عرض کردم نه الدرا
حال کرم ايميکويمودجواب بهتر ميدهديا الدرا؟
کداميک بى ظررميباشد؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲ آذر ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
این دو کرم یکی است. کم ضرر ترین لیزر است.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

