به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ایرج شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    سلام 60 ساله هستم هشت سال است که دیابت2دارم سه سال است که بیماری پیرونی دارم آلتم بطرف پایین خم شده وقسمتی ازآن کمی باریک شده وطول آلت کم شده دکترتشکیل پلاک روتایید وپیرونی داده یکسال پوتابا استفاده کردم فرقی نکرد دکترپیشنهاد عمل جراحی داده اما نمیخواهم عمل کنم چه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه درمان دیگری در ایران وجود ندارد
  • تصویر کاربر تناس شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
    سلام دکترمن5 3سالمه آلت تناسلی ام پرده داره وبه همین دلیل آلتم کوچک شده راه درمان آن چیه واگر جراحی نیاز دارد ایا نیاز به بستری شدن هم دارد یاخیر . ؟ آیا خودتان این جراحی را انجام می دهید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      ابتدا بایستی معاینه شوید یک شب بستری دارد بله در مواردی که تشخیص بدهم نیاز است انجام می دهم
  • تصویر کاربر مجید شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    با عرض سلام
    بنده 43 سال دارم که 12 سال پیش عمل واریکوسل انجام دادم
    ولی بعدها به مرور زمان بیضه چپ بزرگتر شد و به دکتر مراجعه کردم ، معلوم شد که هیدروسل دارم، تحمل کردم حالا بعضی اوقات ی کمی هم درد دارم و میخواستم بدونم که آیا این عمل به صورت دستی انجام می شود و یا با دستگاه؟
    اگه با دستگاه انجام میشه ، هزینه تقریبی و زمان استراحت بعد از عمل و نکات مراقبتی آن چیست؟
    تشکر از همیاری شما پزشکان عزیز میهن اسلامی ایران.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با دستگاه نیست. هزینه آن براساس تعرفه و با بیمه قابل پرداخت است. یک شب بستری و یک هفته استراحت نسبی دارد
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید.
    هزینه ی لیزر چقدره؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به تعداد ,سایز و برجستگی ضایعات بستگی دارد
  • تصویر کاربر حجت دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سلام
    وجود رگ های سیاه رنگی روی کیسه بیضه نشانه چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید