به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
یاسین دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
سلام
اقای دکتر 4 هفته پیش تشخیص داده شد که در بیضه چپ واریکوسل 3 و در راست گرید2 دارم اوایل درد داشتم اما الان نه یعنی خیلی کمتر شده
سونوگرافی کردم و آزمایش اسپرم هم دادم پزشک گفت که ازمایشم خوبه و نیازی به عمل نیس ، درواقع گفت من به خاطره درد عمل نمیکنم و هر 5-6 ماه بیا این آزمایشو بده و اگه نتیجه بد بود اون عمل رو انجام میدیم در آخر هم گفت میتونم مثل سابق ورزش کنم و به کار عادی روزانه خودم برگردم در ضمن فایل ازمایش هم براتون ضمیمه کردم .
ممنون میشم که نظر شما را هم بدونم.
یه سوال دیگه اینکه ایا ورزش بدنسازی و ورزش های دیگه باعث بدتر شدن و شدیدتر شدن این ضایعه و درد میشه یا نه ، وایا ضرر داره ؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
من هم با نظر همکارم موافق هستم و ورزش معمولا تشدید نمی کند
-
- سلام ، خسته نباشيد
سوالم راجع به زگيل تناسليه ، من چند روز پيش سكس داشتم اما با كاندوم ولى تماس مستقيم هم وجود داشت قبل از رابطه از شريك جنسيم راجع به زگيل و بيماريهاى مقاربتى ديگه سوال كردم كه گفت سالمم و خودمم ضايعه مشكوكى مثل زگيل رو نديدم اما خيلى نگرانم
ضمنا باكره هم هستم
لطفا راهنماييم كنيد ، راهى هست كه من الان با اينكه هنوز هيچ مشكلى به وجود نيومده متوجه بشم كه مبتلا به زگيل تناسلى شدم يا نه؟
خواهش ميكنم راهنمايى كنيد ، ممنونم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بجز رویت ضایعات زگیلی راه دیگری برای تشخیص نیست
-
- اقای دکتر ایا امیدی به بهبودی با انجام عمل هست یا خیر?
- سلام.من تقریبا دوماهه که برای بچه دار شدن و البته زیر نظر پزشک مامایی با همسرم نزدیکی میکنیم ولی همسرم باردار نمیشه.البته همسرم تنبلی تخمدان داشته ولی مدتیه دارو مقرف میکنه و تقریبا مشکلش حل شده.پزشکش پیشنهاد کرده که من با یه ارولوژیست مشورت کنم.ولی خوب نمیدونم باید چیکار کنم.لطفا راهنماییم کنید.
ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
البته دو ماه برای اینکه نتیجه نگیرید کمی زود است. ولی بهتره با مراجعه به ارولوژیسیت معاینه و آزمایش اسپرم دهید
-
- آقای دکتر سلام.خیلی وقت پایینه سره آلت تناسلی ام چیزی که در عکس فرستادم قرار دارد.انگار زیگیل تناسلی است.درسته؟آیا خطرناکه؟حتما باید دکتر برم؟آخه دانشجو هستم و زیاد از لحاظ مالی نمیتونم هزینه کنم.ممنون میشم راهنماییم کنید
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
کیفیت و وضوح عکس مناسب نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

