به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر amir دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشیدخدمت آقای دکتر, و آرزوی سلامتی برای شما.
    من امیر پسر 18 ساله ای هستم که طول آلتم در حالت سفت یا راست 10cm هست.
    میخواستم بدونم این طبیعیه یا اینکه مشکلی وجود داره .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      10 سانت نرمال محسوب می شود
  • تصویر کاربر جواد دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    باسلام.واقعا خسته نباشید دکتر.من سه ماه پیش برای زگیل تناسلی لیزر pdl کردم(کاش نکرده بودم).حالا جاش همونجور مونده و خیلی اعصابم خورده.واقعا جاش بد شده.از یه قسمتیش براتون عکس میزارم.البته چیزی که در واقعیته از عکسه خیلی بدتره.1.خواستم بپرس جاش از بین میره یا نه؟2.چقدر طول میکشه از بین بره 3.چه راه حلی یا چه دارویی رو پیشنهاد میکنید که زود از بین ببرشون؟خدا خیرتون بده.باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      من لیزر co2 استفاده می کنم که جاش اینگونه نیست و خیلی جاش کم می ماند مگر آنکه خیلی بزرگ باشد بهتره با متخصص پوست مشورت کنید ولی رژودرم می تواند در دراز مدت موثر باشد
  • تصویر کاربر جمشید سه شنبه ۲۷ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 354 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 26 سالمه و به پیرونی مبتلا هستم یک سال اابتلا به پیرونی میگذره در سوال قبل هم براتون توضیح دادم ولی شما فرمودین جهت عکس نامناسب میباشد التم به سمت بالا قوس و به سمت چپ هم انحنا داره و مانع از ایجاد نعوظ میشود 3ماهه اول پتابا مصرف کردم دوتا عکس گرفتم یکی از بالا و یکی از سمت چپ ولی چون در هر پست یک عکس میشه گذاشت عکس بعدی رو در پست بعدی میذارم و ایا امکان جراحی هست؟ ویا درمان ممکن است؟ من شهرستان هستم و اگه امکان جراحی هست تا به تهران مراجعه کنم خواهش میکنم جواب کامد به من بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با جراحی فقط می توان انحنا را برطرف کرد ولی برای پلاک کاری نمی توان کرد. البته بهتره 9 ماه از زمانی که بیماری و پیشرفت آن متوقف شده است بگذرد
    2. تصویر کاربر جمشید دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      اقای دکتر اسم نوع جراحی چی هست؟ و ایا میشه بافت سفت تشکیل شدا را با بافت پیوندی جایگزین کرد؟ این نوع جراحی انجام میشود ؟ از چه تکنیکی برای برطرف کردن انحنا استفاده میشه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۷ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      از تکنیک plication برای جراحی استفاه می شود. استفاده از تکنیک بافت جایگزین و برداشتن بافت سفت ممکن است باعث اختلال در نعوظ شود اگر ریسک آنرا بپذیرید این کار هم قابل انجام است.
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    باسلام و خسته نباشيد.
    آلت من موقع ختنه کردن درست ختنه نشده و کمی باانحراف ختنه شده الان در حالت نعوظ انحراف به سمت راست دارد.ميخواستم ببینم نیاز به جراحی دارد یا نه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر نیاز به جراحی ندارد
  • تصویر کاربر حسام دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    سلام دکتر ببخشید من دیروز در حال رفتن به مدرسه یکدفعه احساس درد کردم ولی درد بیضه ام زیاد شدید نیست در حالت عادی هم دردی ندارم ولی هنگام لمس بیضه دردی را حس میکنم که این هم شدید نیست میخواهم بدانم مشکل دارم با نه خیلی نگران تورو خدا زودتر جواب بدید تشکر15ساله
    دکتر من امروز تقریبا دردی ندارم و خیلی کم شده میشه بگین هنوز مشکل هست یا نه آون متن هم سوال قبلی بود این موضوع یکشنبه رخ داد و من امروز پنجشنبه دردی ندارم یا خیلی کم هست لطفاً جواب بدین ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اگر درد کم شده و بیضه هم ورمی ندارد مشکلی نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید