به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
اسماعیل دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
با سلام خدمت آقای دکتر
آفای دکتر من با عدم نزول بیضه یه طرفه روبرو بودم سمت چپ که با عمل و شیمی درمانی مراحل درمانینیمو گذروندم و تحت پیگیری هستم.برام بیضه راست مهمه که با دو بار سونوگرافی در جوای زده بود کانون های کلیسیفه فراوان به نفع میکرولیتیازیس.با دو تا متخصص که مشورت کردم گفتن بی خطره و براشون مهم نبوده.اما خودم که مطالعه داشتم با بدخیمی ربط میدن.دکتر یه نظر قطعی به من بدین از این اظطراب در بیام.ممنون میشم.-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
میکرولیتیازیس شانس بدخیمی را بصورت نسبی بالا می برد ولی این به معنای آن نیست که شما حتما مبتلا خواهید شد بلکه به معنی این اسن که بهتره بصورت دوره ای بررسی شوید ونیازی به اضطراب و نگرانی نیست
-
- با سلام خدمت اقاي دكتر
بنده درد و سوزش در الت تناسلي و بوست دارم ازمايش ادراري جهت عفونت مجرا و مثانه انجام دادم و كشف منفي بود و سونوكرافي انجام دادم جيزي رويت نشد
امبول سفتروكسين سيبروفلوكسين اريترومايسين خوردم خوب نشده
دوستم همين مشكل رو داشت دكتر بوست مراجعه كرد و با يك بماد خارجي خوب شد
كه متاسفانه دكتر خارج كشور رفته
به نظر شما جه دارويي مصرف كنم سوزش شديد در بوست و الت دارم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
ابتدا بایستی معاینه شوید بدون معاینه و تشخیص نمی توانم دارویی تجویز کنم
-
- سلام اقای دکتر من 25سالمه وازاصفهان هستم و حدود 1ساله ک زیگیل تناسلی دارم دارو استفاده کردم اما اثربخش نبوده الان نمیدونم چیکار کنم بهم گفته شده احتمال سرطان وجود داره . دکترم متخصص پوسته اما فقط استفاده از این دارو رو بهم توصیه میکنه لطفا راهنماییم کنید ممنون
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
منظورتان از اثر بخش نبودن دقیقا چی هست یعنی این که زگیل ها خوب نمی شوند یا عود در محل های جدید دارید؟
-
- با عرض سلام و خسته نباشید
من 28 ساله مرد هستم
مدتی هست روی آلت تناسلی بنده زیگیل تناسلی وجود دارد.چندین بار هم به متخصص پوست مراجعه کردم . با انجام کرایوتراپی(سرما درمانی) و محلول پودوفیلین 15درصد و حتی نیتروژن مایع باز هم برطرف نشدند متاسفانه .
ممنون میشم راهنمایی کنید که چیکار کنم چه درمانی بکنم؟
منتظر پاسخ شما هستم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
منظورتان از برطرف نشدن، عود در همان محل قبلی است یا عود در محل های جدید؟
اگر عود در همان محل قبلی است بهتره نوع درمان را تغییر دهید ولی اگر عود در محل جدید است این امر ممکن است و توصیه می کنم از اصلاح موها با تیغ پرهیز کنید، از مقاربت پرهیز کنید هر ضایعه جدید را سریع از بین ببریدف سیگار نکشید. از غذاهای سالم استفاده کنید و ورزش نمائید.
-
- سلام خدمت آقای دکتر جباری
یه دوسالی هست که هنگام خروج منی ترشحاتی شبیه تکه های پاستیل همراه با منی خارج می شود و همچنین رنگ منی مقداری زرد و هر از چند گاهی با بوی بد همراه است در ضمن پهلوی سمت چپ هم درد داره . همچنین قبل از نعوظ کامل آلت مایع قبل از منی زیاد ترشح می شود .
با کمال تشکر ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید .-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۴ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
خروج مایع قبل از منی طبیعی است
برای وضعیت منی آزمایش اسپرم و برای درد پهلو سونوگرافی انجام دهید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

