به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,599 پرسش)
امیر دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
با عرض سلام.من در سن یازده سالگی جراحی بیضه نهان کردم و بیضه سمت راستم را پایین اوردم.اما اندلزه ان نسبت به سمت چپی رشدی نداشته و تقریبا نصف ان می باشد و بافت نرمی دارد.آیا ایم وضعیت مشکل ساز است و در باروری تاثیر دارد؟درمانی دارد؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
اگر بیضه راست طبیعی باشد مشکلی در باروری معمولا پیش نخواهد آمد
-
- باسلام خدمت دکتر
بنده واریکوسل دارم که سونوگرافی به شرح زیرهست:
واریکوسل سمت چپ مشهود است
وریدی آن 2.3 و 3.3
این هم آزمایش اسپرمم هست:
http://axgah.ir/up/gd.jpg
ممنون میشم منو راهنمایی کنید
باتشکر-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۶ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
آزمایش را کامل نفرستادید ولی در همین حد هم حرکت اسپرم ها خیلی ضعیف است.
-
- با سلام .مهدي 25ساله.سابقه سنگ كليه هم دارم.مدتي است ادرارم با مشكل مواجه شده و به طور مكرر دستشويي مي روم.آيا ربطي به خود ارضايي دارد؟ و اينكه راه درمانش چيست؟ با تشكر
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
تکرر ادرار معمولا ارتباطی به خودارضایی ندارد ودرمانش بستگی به علتش دارد لذا ابتدا بایستی بررسی شوید تا علت آن مشخص و سپس بر اساس آن درمان شوید
-
- سلام
اندازه 6 سانت غیر عادی نیست؟
البته اندازه بیضه هام هم خیلی کوچیکه
و جدیدا دارن کوچیکتر هم میشن-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بهتره توسط ارولژیست معاینه شوید
-
- سلام تازه با چنین بیماری ای اشنا شدم .22 سالمه و تا 2 ماه اینده به سربازی اعزام میشوم و پزشک معاینه سربازی بدون معاینه کردن من تیک نرمال بودن قسمت واریکوسل را زده و برای من سلامت کامل برای خدمت را انتخاب کرد. خودم که چک میکنم میبینم سنگینی انچنانی و هیچ دردی در بیضه ها ندارم و هیچ اثاری از ورم کردن یک طرف بیضه و رگ های روی پوست نیز مشاهده نکردم ولی بنظرم دو بیضه ام سایز یکسانی ندارند و برخی اوغات یکی پایینتر از دیگری قرار میگیرد.ایا من واریکوسل دارم؟راستش شدیدا شرم دارم که به پزشک مراجعه کنم.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۲ آبان ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
علائم شما الزاما دال بر واریکوسل نیست و متاسفانه برای تشخیص نیاز به معاینه توسط ارولوژیست است
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

