به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر افشین پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 400 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من بیمار دیابتی با انسولین نوع دو هستم و مشکل نعوظ دارم و میخواستم ببینم با شاک ویو مشکلم درمان داره ایا موقته یا دائمی و ایا با بیمه هست و 47 سالمه اگر با بیمه نیست هزینه اش چقدره و استپ اول کار چکاری باید انجام بدهم من اصفهان هستم سلام اقای دکتر من بیمار دیابتی با انسولین نوع دو هستم و مشکل نعوظ دارم و میخواستم ببینم با شاک ویو مشکلم درمان داره ایا موقته یا دائمی و ایا با بیمه هست و 47 سالمه اگر با بیمه نیست هزینه اش چقدره و استپ اول کار چکاری باید انجام بدهم من اصفهان هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      شاک ویو تراپی خوبه ولیی بعیده به تنهایی موثر باشه
      اطلاعی از هزینه اش ندارم
  • تصویر کاربر باقر جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر
    یه مدتی هست که دور آلت تناسلی من یعنی تا نصفش جوشای سفید رنگی در اومده، از بعضیاشون مو هم در میاد، میخواستم نظرتونو بدونم در موردش؟!
    ممنون میشم پاسخ بدید.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      غدد فوردایس هستند بافت طبیعی بدن

  • تصویر کاربر باقر جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر
    آقای دکتر دور آلت تناسلی من یعنی تا نصف آلتم یه چزایی در اومده، کلی اینور اونور رو نگا کردم که شبیهشو پیدا کنم اما اصن نبود، مث جوش میمونه اما موهم از توشون در اومده. نظرتون چی هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 383 مشاهده پرسش
    سلام من یک چیزی به قدر یک نقطه خیلی کوچک روی بیضه هم هست خیلی میترسم به دکتر مراجعه کنم بهم بگن یکوقت سرطان داری لطفا راهنمایی کنید ممنون از لطف شما
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید

    2. تصویر کاربر محمد شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      آقای دکتر خیلی کوچک هست اندازه یک دانه ارزن میتواند سرطان باشد؟؟
    3. تصویر کاربر محمد شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      آقای دکتر خیلی کوچک است اندازه یک ارزن میتواند سرطان باشد؟
    4. تصویر کاربر محمد شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      در قسمت بالایی بیضه ام هست قبلا هم یک چیزی بود رفتم سونوگرافی دادم گفتم کیست اپیدیدیم است الان برام دوباره همین رو میگن???
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      آقای دکتر خیلی کوچک هست اندازه یک دانه ارزن میتواند سرطان باشد؟؟……………..سرطان نیست نگران نباشید

    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر کاوه جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 321 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر جباری عزیز.خدا قوت.بنده از مریض هاتون بودم.سه بار برای لیزر زیگیل تناسلی خدمت رسیدم.دفعه دوم و سوم در حد دو الی ۳ دونه عود کرده بودند که مزاحم شدم و کلی کپسول تقویت سیستم ایمنی هم بهم دادین که خدارو شکر خوب شدند زیگیل ها.الان بعد از ۶ ماه که هیچگونه رابطه خطرناک هم نداشتم روی کلاهک آلتم دقیقا لبه های برجستگی های شبیه تاول زده در حدود ۸ تا برنگ صورتی.که سطحشون هم کاملا صاف هست.میخام بدونم چی هستند دکتر واقعا نگران شدم.لازم بذکر هست که همسرم هم ۳ مرحله گارداسیل رو ۳ ساله پیش زدند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۳ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید