به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مجتبی شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 443 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت حضرتعالی
    سونوگرافی رنگی بیضه دادم توی جواب واریکوسل گرید ۱ خفیف دو طرفه نشون میده
    بنده 30 سال سن دارم
    لازم به ذکر است 3 سال قبل واریکوسل دو طرفه گرید 1 داشتم عمل جراحی کردم و در حال حاضر هم واریکوسل گرید 1 دارم
    درد بیضه سمت راست دارم و متاهل هنوز هم بچه دار نشدم
    شما چه راهکاری رو پیشنهاد میکنید؟
    آیا باید دوباره عمل کنم؟
    لاپراسکوپی؟ یا میکروسکوپی یا ساده؟
    باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      من عمل را توصیه نمی کنم و بهتره IUI یا IVF کنید

  • تصویر کاربر مهدي چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخير، من از ديشب تا الان يك درد مقطعي در بيضه سمت چپ دارم
    هر چند ديقه يك بار تير ميكشه البته اصلا زياد و غير قابل تحمل نيست، انقدري كم ك بعضا فكر ميكنم تلقينه بعضي هاش، دو روز پيش موهاي زائد اون محل رو با استفاده از واجبي زدم، ميخواستم ببينم احتمال داره از اون باشه ؟ و يا استفاده زياد ميوه هايي مثل موز براي باشگاه و …
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بعید میدونم به این مسایل ربطی داشته باشد البته به باشگاه ممکنه مرتبط باشد.

  • تصویر کاربر محمد چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشيد
    من ديروز خم شدم و از روي زمين يه بسته كاغذ نسبتا سنگين رو زمين برداشتم ، به يك باره يه درد تو بيضه چپم حس كردم ، الان روز دوم هست ، دليلش چيست و چه كنم؟ البته يه بار چند ماه پيش هم همين طور شد و بعد چند روز خوب شد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      سونوگرافی از بیضه ها و کشاله ران انجام دهید

  • تصویر کاربر نازنین پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام. من قبلا عکس فرستادم براتون که تبخال دارم یا نه گفته بودین که از روی عکس مشخص نیس و باید ازمایش بدم. یک دکتر زنان رفته بودم که تبخال تشخیص داده بود و گفته بود احتمالا تبخال قدیمی هستش. گفتین ازمایش بده ازمایش دادم و نتیجه زیر رو داد
    ممکنه منفی نتیجه اشتباه باشه؟ لازم به تکرار ازمایش هست؟ عکس نتیجه ازمایش رو گذاشتم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۲ دی ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محسن چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    باسلام مدتی سر الت وقسمتهای از بیضه به رنگ سفید تبدیل شده وجدیدا خشک میشه سر الت هم زخم هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک ارولوژیست مراجعه کنید.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید