به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر امین شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 303 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید .. بنده التم از وسط ب طرف پایین خمیده است و ب طرف چپ . وا اینکه تو رابطه اولش یکم درد داره و بعدش عادی میشه و ب انزال میرسم..ایا نیاز ب عمل هستش
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مریم شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 433 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    بنده به صورت تصادفی طی ازمایش پاپ اسمیر متوجه شده که مبتلا به ویروس hpvنوع ۶۷ هستم که ازمایشگاه مشخص کرده بود کم خطر ؟ آیا واقن کم خطره؟
    و این نکته رو بگم که من ضایعه زگیل ندارم
    من ۳۵ سالمه ایا امکان پاکسازی ویروس وجود داره؟
    ایا قارچ گاندروما به پاکسازی کمک میکنه ؟ چون خیلی رد موردش تبلیغ شده
    من خودم از موقعی که متوجه شدم انتی اکسیدان بیشتری مصرف میکنم و کپسول های تقویت سیستم ایمنی رو هم میخورم
    لطفا منو راهنمایی کنید خیلی ذهنم درگیره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بله کم خطره
      احتمال پاکسازی ویروس هست
      گانودرما تاثیری ندارد
      پاورفیت استفاده کنید و‌ایمیونس
  • تصویر کاربر علی شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    با سلام، آقای دکتر دختر من 14 سالشه چند نوبت باید واکسن گارداسیل تزریق کنه آیا دونوبت کافیه یا باید هر سه نوبت هم تزریق بشه، در صورتی که دو نوبت باشه با چه فاصله زمانی باید تزریق بشه، خیلی ممنون از صبر وشکیبایی جنابعالی بابت پاسخگویی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      دو‌نوبت
      صفر و‌۶
  • تصویر کاربر میثم جمعه ۲۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 386 مشاهده پرسش
    سلام خیلی عذر میخوام که خیلی سوال میپرسم …. میخواستم ایا زگیل نوع 6 درمان داره و اینکه آیا میشه ازدواج کنم یا ن و اینکه اگر نامزدم واکسن بزنه بازم باید پیگیر درمان باشم … ممنون از حوصله ای که به خرج میدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر مجید شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 407 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    1.اپیدیم بیضه قابل لمس و مشاهده هست؟؟؟ اپیدیم بیضه راستم قابل لمس هست و درد دارد باید چیکارکنم در حالیکه درسونوگرافی و معاینه نرمال بود
    2.بیضه ها سنگین شده اند باید چیکار کنم رگ های قرمز رنگ بعضی اوقات روی بیضه ها قابل مشاهده هست ، در سونوگرافی فقط واریکوسل خفیف در چپ بود 3. گرفتگی عروق بیضه همان واریکوسل هست؟؟؟ 4.نعوظ صبحگاهی ندارم آلتم درحالت نعوظ چاق و گوشتی هست و حالت شلی دارد ولی سفت نیست واگر در اثر رابطه جنسی نشت وریدی یا پیرونی داشته باشم چگونه قابل تشخیص هست؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید