به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
فاطمه یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 185 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشيد من دو ساله در گير زگيل تناسلي هستم از اول مي خواستم ليزر كنم ولي دكتر ترجيح دادن با دارو ولي الان بيشتر شدن احساس ميكنم و يكدون قسمت مقعد البته من يبوستم داشتم خواستم ببينم خانوم هم درمان ميكنين و اينكه پاپ اسمير هم انجام ميدين هزينه هم محبت كنين⏪-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۵ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
بله خانم ها را در نواحی خارجی تناسلی و دهانه واژن درمان می کنم. پاپ اسمیر را پیش متخصص زنان بایستی انجام دهید.
-
- سلام وقت بخیر.
من قرص پاورفیت تهیه کردم اما زمان مصرفشو نمیدونم.
اینکه روزه هستم یکی بعد افطار میخورم یکی هم قبل خواب.
اشکالی که نداره؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
افطار و سحر بخورید
-
- سلام اقاي دكتر،مرسي براي وقتي كه مي زارين،نوع زكيلي كه در ناحيه واژن مي زنه با زگيلي كه در اطراف مقعد مي زنه فرق داره؟بايد از هر كدوم جداگانه نمونه برداري كرد براي تعيين نوع ويروس؟من يه بار نمونه برداري انجام دادم فقط،كافيه؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
نوع زكيلي كه در ناحيه واژن مي زنه با زگيلي كه در اطراف مقعد مي زنه فرق داره؟……………………………………..ممکنه متفاوت باشد
بايد از هر كدوم جداگانه نمونه برداري كرد براي تعيين نوع ويروس؟………………………………..نیازی نیست
من يه بار نمونه برداري انجام دادم فقط،كافيه؟………………………………بله کافیه
-
- سلام خسته نباشید.من دونه هایی در ناحیه تناسلیم زده که به صورت وزیکول های ریزی هستند آیا امکان اچ پی وی هست؟دکتر زنان هم رفتم گفتند فعلا که چیزی نیست و داروی قارچ و انتی بیوتیک دادند.با این حال من هنوز استرس دارم به نظر شما آزمایش بدم؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
وستیبولار پاپیلوماتوز هستند و خطری ندارند و مشکلی اسجاد نمی کنند و با لیزر میشه بابت زیبایی حذف شان کرد
-
- سلام خسته نباشید
برآمدگی هایی روی ناحیه تناسلی و داخل واژنم هست میخواستم ببینم زگیل تناسلی هستن یا خیر
اولش تعدادشون کم بود ولی با یکی از اطرافیانم که صحبت کردم پیشنهاد داد روش سرکه بزنم و الان ملتهب شده و بیرون واژن هم یک تکه گوشت اضافی اومده
بعد از اون تصمیم گرفتم که پیش دکتر برم ولی سرم شلوغه و وقت نمی کنم
میخواستم ببینم اگ واقن مشکلی هست به دکتر مراجعه کنم-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام با توجه به کیفیت نامناسب عکس، قابل قضاوت نیست
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

