به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
رامین پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
با سلام. بنده و همسرم مبتلا به زگیل تناسلی هستیم و مدت 20 روز است که صاحب فرزند پسر شده ایم. آیا میتوانم با استفاده از تزریق واکسن hpv برای فرزندم از انتقال به او جلوگیری نمایم و اگر جواب مثبت است، بهترین زمان تزریق واکسن کی میباشد؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
واکسن برای افراد زیر ۹ سال توصیه نمی شود
-
- سلام آقای دکتر.۲۳سالمه . من اول زگیل ناحیه مقعد زدم. PCR دادم ، ناقل تیپ ۶ هستم. گارداسیل رو هم زدم. زگیل هارو هم جراحی و کوتر کردم. دیروز روی ناحیه جلو تقریبا نزدیک به کلیتوریسم دوتا زگیل خیلی خیلی ریز رو دیدم امروز رفتم کرایو کردم. دکتر قبول نمیکنه که لیزر کنه.
من شربت ایمیونس برا تقویت ایمنی میخورم. ویتامین سی جویدنی هم هرروز میخورم. سیر خامم مصرف میکنم همراه غذام. دیگه چه دارویی رو توصیه میکنید که واقعا سیستم ایمنی رو قوی کنه تا شاید این اچ پی وی تیپ ۶ رو کامل از سلول های من حذف کنه؟؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
پاورفیت هم استفاده کنید
-
سارا پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام آقای دکتر این کپسول های AHCC که میگن از قارچ شیتاکه درست شده. برای تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با اچ پی وی . این درسته؟؟ آیا این قرص تاییدیه FDA داره؟؟ و میشه تو ایران تهیه کرد؟؟ -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
این قرص با تقویت سیستم دفاعی به حذف پیروس کمک می کنه ولی قطعی نیست
تاییدیه FDA ندارد
تو ایراناز مبادی قانونی وارد نمیشه و مورد اعتماد نیست
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- حدود20روز هست که دو زائده قهوه ای رنگ تیره روی انتهای آلتم ایجاد شده.. میخواستم بپرسم آیا زگیل هست یا خیر؟ عکس هم میتونم بزارم
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
توی عکس که شبیه زگیل هستند
-
- با سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز.من هر چند وقتی در ناحیه مرقد دچار درد میشوم والبته با برآمدگی میباشد.وبیشتر چون هنگام دستشوی رفتن یبوست زیاد دارم فکر کنم تاثیر داشته نمیدونم!ناگفته نماند که بعد از مدتی این برآمدگی از بین میرود.سوالم این است که آیا زگیل مقعدی است یا بخاطر برگشت مو.این برجستگی همراه با دردو خارش میباشد.الان برجستگی ندارم که عکسش بفرستم ولی هراز گاهی سراغم میاید.آیا لیزر باید کنم در هنگام بیماری؟ و اسم بیماری چیست؟باسپاس 1.نوع بیماری؟ 2.درمان آن چیست؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیص یا درمانی را مطرح کنم.
-
- با سلام
یه زایده در واژنم هست که ظاهرش نسبت به قبل تغییر کرده به نظرم.میشه بفرمایید چیه و چه باید بکنم؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۲ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
زگیل نیسست و اهمیتی هم ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

