به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Estate شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 196 مشاهده پرسش
    سلام،زگيل تناسلي اگر داخل واژن زده باشه،باعث سرطان واژن مي شود؟
    آزمايش اچ پي وي دادم منفي بوده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      غالبا باعث سرطان نمیشه

  • تصویر کاربر مينا شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 197 مشاهده پرسش
    باسلام خدمت اقاي دكتر جباري اقاي دكتر تقريباً ٧ماهي ميشه كه متوجه شديم كه زگيل تناسلي گرفتيم اول شوهرم متوجه ضايعاتي دور آلت تناسايشون شدن وبعد من از ايشون گرفتم من دوبار ليزر كردم سري اول بعداز ليزرقرص بايولكترا
    Powerfir
    Douglas
    استفاده كردم ولي بازم دراومدتازه باز ليزر كردماين سري دكتر بهم امپول داده كه يكيشو الان بزنم يكيشو دوماه ديگه وبعدي رو شش ماه ديگه وقرص زينك پلاس و
    Powerfet
    دادن ريسك ازمايشمم ١٦و٥٣ بوده
    چون ريسك بالا بوده خيلي ميترسم به نظر شما چكار كنم پيش چه دكتري بايد برم من پيش دكتر جراح ليزر كردم لطفاً خواهش ميكنم راهنماييم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      برای انجام کولپوسکوپی به متخصص زنان مراجعه کنید و بصورت دوره ای چک شوید

  • تصویر کاربر خانوم شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 221 مشاهده پرسش
    سلام.همسرم مبتلا به زگیل تناسلی شده.من باید تست hpv و پاپ اسمیر انجام بدم.سوال اینه که درصورت منفی بودن تست آیا باید واکسن بزنم؟واینکه تست hpv تحت پوشش بیمه هست یا نه؟
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      سوال اینه که درصورت منفی بودن تست آیا باید واکسن بزنم؟……………………..مثبت هم بود واکسن بزنید

      واینکه تست hpv تحت پوشش بیمه هست یا نه؟………………………..اطلاع ندارم از آزمایشگاه ها بایستی بپرسید

  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 495 مشاهده پرسش
    با سلام و تشكر
    جناب دكتر من چند تا زگيل تناسلي دارم و تا الان هيچ درماني نداشتم و ترجيحا ميخوام از فريز و ليزر استفاده نكنم.ميشه بفرماييد:
    1- آيا استفاده از محلول پودوفيليلن موثر هست؟
    2- نحوه استفاده از پودوفيلين به چه شكل هست؟
    3- در زمان استفاده رابطه جنسي بدون كاندوم ايراد دارد و باعث مشكل مي شود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام
      1- آيا استفاده از محلول پودوفيليلن موثر هست؟……………………در برخی از موارد نه همیشه
      2- نحوه استفاده از پودوفيلين به چه شكل هست؟………………….دور زگیل ها زینک اکساید بزنید و روش با گوش پاک کن محلول را 2 بار در هفته بزنید و بعد از یکساعت بشورید
      3- در زمان استفاده رابطه جنسي بدون كاندوم ايراد دارد و باعث مشكل مي شود؟……………………………به ایراد دارد

  • تصویر کاربر امیر شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 210 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. من 30سالم واز 13سااگی سر آلتم دونه هایی زد چند بار دکتر رفتم مشخص نشد اسمش چیه.. کمک کنید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      عکس؟

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید