به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
Maryam جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 229 مشاهده پرسش
من اومدم دوشنبه ویزیت شدم. با اینکه گفتین زگیل ندارم اما خیلی میترسم مبتلا باشم. چیکار کنم. آزمایشی هست بفهمم؟ دل شوره شدید دارم دکتر کمکم کن تا نفهمم که دارم یا نه آروم نمیشم-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
ازمایش کمکی به شما نمی کند بااینحال می توانید نمونه گیری کنید
-
- سلام،خاستم ببینم این ضایعات چیه؟من دختری ۳۰ساله و مجرد هستم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
آنژیوکراتوم هست و بی خطره
-
نازنین شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام مجدد مممنون از پاسختون
یعنی این ضایعه هم آنژیوکراتوم هست؟من دختری ۳۰ساله و مجردم -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
بله
-
نازنین شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
اخه این مشکی،خیلی ترسیدممم،واقعا ممنونم ازتون -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
غالبا بنفش هستند ولی به این رنگ هم ممکن است باشد می توانید با لیزر براحتی درمانش کنید
-
نازنین شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
اخه من فکر کردم خال سرطانی،حتما برای لیزر خدمتتون میرسم -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
خیر سرطانی نیست
- نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر من تا حالا رابطه ی جنسی نداشتم ولی یک بار از شرت کسی استفاده کردم رفتم استخر بعد از اون دیدم چند زگیل خیلی ریز ک با چشم بزور دیده میشد زیر آلتم قسمت ختنه گاه در اومد سریعا لیزر کردم ولی دوباره رشد کردن بازم لیزر کردم الان حدود 6 ماه میگذره دو عدد دیگه در اومده ایبار قسمت روی آلت در همون ناحیه ی ختنه گاه ولی خیلی ریزن شاید اندازه ی نقطه باشن میخوام بدونم اینها خطری دارن باید چ اقدامی انجام بدم چون یک عدد هم روی بینیم یک عدد هم روی لبم و یکی هم وسط زبونم در اومده دارم دیوونه میشم ترو خدا کمک کنید عکساشو واستون ارسال میکنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
به نظر من شما زگیل ندارید
-
- سالام اقاي دكتر ١٠ روز پيش من احساس سوزش ميكردم تا اينكه ديروز فهميدم يك زيگسل خيلي كوچيك دارم رفتم پيش دكتر و ازمايش نويشتن من رابطي نداشتم ولي استخرو ليزر و اپيلاسيون تو اين مدت رفتم برام جاي سوال از كجا گرفتم؟؟؟واينكه اين زيگيل ديروز قرمز بود امروز سفيد شده؟
آقاي دكتر پس اگه زگيل نيس من چيكار كنم دكتر زنان ميگه زگيل و ميخواد فردا برداره برم يا نه؟ تو رو خدا كمكم كنيد اي موضوع خيلي عصبيم ميكنه-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
با توضیحاتی که فرمودید به نظرم زگیل نیست
-
- سلام،اقاي دكتر من 5ماه پيش دچار زگيل تناسلي از نوع كم خطر(١١)شدم،اولين رابطه جنسيم با همسرم بوده،احتمال سرطاني شدن اين تيپ چقدر هست؟واينكه همسرم هيچ گونه ضايعه اي نداشته تا به حال،امكان داره همسرم به انواع ديگه از زگيل مبتلا باشه و تو ازمايش من نشون نداده؟ضمن اينكه نمونه برداري از زگيل من در يه ازمايشگاه معتبر نمونه برداري و ازمايش شد،خيلي استرس دارم و ديگه راغب به برقراري رابطه نيستم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
احتمالش بی نهایت کم هست. احتمالش هست همسرتان انواع دیگر را هم داشته باشند لی این احتمال جای نگرانی ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

