به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر بهاره چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 223 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من چندتا جوش در ناحيه تناسلي به رنگ سفيد زدم،طوري كه يكيشون بزرگ هست و مايع سفيد رنگي توشه،اي چي ميتونه باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.

  • تصویر کاربر Mahdiye چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 2721 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر .من چند روز مبتلا ب سوزش خارش و ظاهر شدن زخم و دونه هایی روی اندام تناسلی بودم بعد دو روز ب پزشک زنان مراجعه کردم گفتن تبخال تناسلی و قرص و پماد اسیکلو ویر و پماد تریامسینولون ان ان دادن ..دوروز مصرف کردم .سوزش درد و اندازه تبخال به نظرم بهتر شده .اما تعداد تبخال از روز اول ک گرفتم تا الان بسیار بیشتر شده و نگران شدم ..میشه بگید عادی یا خیر .و با مصرف این قرص ها چندروزه بهبود پیدا میکنه …و طرز استفاده از پماد تریامسینولون ان ان چندبار درزوز
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      خیر عادی نیست مصرف پماد تریامسینولون ان ان باعث تشدید می شود لذا این پماد را قطع کنید و در زمان بروز جوش ها سکس نداشته باشید

  • تصویر کاربر هادی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 209 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من ۶/۷سال میشه این عارضه پوستی رو دارم میخاستم بدونم این خطرناکه یا خیر عکسشو براتون فرستادم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      فیبروم پوستی در ناحیه ختنه گاه هست و خطری ندارد

  • تصویر کاربر R.T چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 332 مشاهده پرسش
    اكرزگيلهارو درمان كنيم و واكسن رو بزنيم منو همسرم ميتونيم بعدازجندماه تا دوسال بابالابردن سيستم دفاعي بدنمون ازبين ببريم ويروس رو؟يعني ديگه دچار عود بيماري نشيم؟و اينك بعد درمان زگيلهاي من با ليزر.رابطه ما بدون كاندوم هم ايرادي دارد؟و تا جندوقت از تيغ براي اصلاح موهاي زائد استفاده نكنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      اكرزگيلهارو درمان كنيم و واكسن رو بزنيم منو همسرم ميتونيم بعدازجندماه تا دوسال بابالابردن سيستم دفاعي بدنمون ازبين ببريم ويروس رو؟يعني ديگه دچار عود بيماري نشيم؟……………………….تا 90 درصد این احتمال وجود دارد

      و اينك بعد درمان زگيلهاي من با ليزر.رابطه ما بدون كاندوم هم ايرادي دارد؟……………………….بله

      و تا جندوقت از تيغ براي اصلاح موهاي زائد استفاده نكنم؟……………………همیشه

  • تصویر کاربر N چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    من دخترو مجردم میشه برا من یک پزشک زن برا برداشتن خال گوشتی تو منطقه پونک معرفی کنید بعدشم من واقعا نمیدونم اینا زگیل یا خال گوشتی ولی با توضیحات شما بیشتر میاد که خال گوشتی باشه از اینکه به موقع و خوب جواب دادید ممنونممممممم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      متاسفانه فردی را نمی شناسم که خدمت تان معرفی کنم

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید