به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مجتبی چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 204 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر ..اقای دکتر من در قسمت تناسلی الت تناسلی خودم ضایعه جوش مانند .شبیه به زگیل دارم که پنج شش تا کنار هم هستن و ریز..دوبار لیزر کردم ولی مجدد دوباره ظاهر شدن..به نظرتون اینا زگیل هستن..و با توجه به دوبار لیزر کردن و نتیجه نگرفتن چیکار کنم الان.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام

      خیر زگیل نیستند

  • تصویر کاربر غزل پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    سلام دکتر. من 4ماه پیش دونه ای زدم پایین ناحیه تناسلی و هی بیشتر شد.یکی از دکترا گفت با محلول درست میشه ولی چون مجردی نمیتونیم پاپ اسمیر کنیم. رفتم ی دکتر دیگه اون گفت دهانه واژن و مخاط واژن رو کامل فراگرفته مثل زمین چمن!کلی روحیم گرفت و همه رو لیزر کردن برام هم ابتدای واژن و هم خارج واژن ک نزدیک مقعد بود. مردم و زنده شدم از درد و خونریزی هم داشتم.خیلی زخمم.نمونه فرستادن پاتولوژی.دارم میمیرم از استرس چکار کنم
    1. تصویر کاربر غزل دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      قطعی گفتن زگیل هست. ولی جواب پاتولوژی نیومد که تایپش مشخص بشه. زگیلی که همه جام رو فرا گرفته سرطان هست؟ من دیگه سرطان گرفتم؟ برمیگردن بازم؟الان حتی نمیتونم راه برم.
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
    3. تصویر کاربر غزل چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      دکتر من بعد از لیزر دچار خارش شدید واژن شدم و ازین موضوع همش گریه میکنم. پماد جنتامایسین استفاده میکنم. علت چیه؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      معمولا زخم باعث ‌خارش می شود می توانید قرص ستریزین ۱۰ میلی روزانه یک عدد استفاده کنید

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر یگانه سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من دیروز در مورد ضایعاتی که روی واژنم بوجود اومده ازتون سوال کردم پیام اومد که جواب دادید اما من وقتی کد رهگیری رو میزنم هیچ پاسخی به سوالم داده نشده و دیگه اینکه من نمیتونم براتون عکس ارسال کنم چون فایلم مورد قبول نمیشه. باید چیکار کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
  • تصویر کاربر nipor چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    سالام اقاي دكتر ١٠ روز پيش من احساس سوزش ميكردم تا اينكه ديروز فهميدم يك زيگسل خيلي كوچيك دارم رفتم پيش دكتر و ازمايش نويشتن من رابطي نداشتم ولي استخرو ليزر و اپيلاسيون تو اين مدت رفتم برام جاي سوال از كجا گرفتم؟؟؟واينكه اين زيگيل ديروز قرمز بود امروز سفيد شده؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
    2. تصویر کاربر nipor سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      آقاي دكتر من پيش زنان رفتم گفتن زگيل و الن ٤ روز من از ناراحتي افسردگي گرفتم شما ميگين زيگيل نيس
    3. تصویر کاربر nipor سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
      تو رو خدا كمكم كنيد من الان چيكار كنم فردا گفته برم بر ميدارن برم يا نه
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)

      سلام بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.

    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر مهسا دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 240 مشاهده پرسش
    سلام من زگيل تناسلي داشتم ولي ازمايش hpv دادم جواب منفي بود امكان داره دكتر اشتباهي متوجه شده باشه وزگيل نباشه مشكل پوستي باشه و كسي كه زگيل داره حتما ويروس hpvداره پس چرا جواب ازمايش من منفي بوده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید