به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
محمد دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 199 مشاهده پرسش
با سلام.من ۴۹سالم است و مشکوک به زگیل تناسلی هستم.با لیزر برداشتمش.دکترم گفت که واکسن بزنم.جای خواندم که فقط نهایت تا۴۵ سال واکسن میشه زد.آیا واکسن لازم هست یا فایده نداره؟باتشکر- سلام
آیا خانومی که فقط با همسرش رابطه دارد امکانش هست که در رابطه جنسی خود وهمسرش او بیماری را منتقل کند(منظور خانوم) علت اصلی زگیل تناسلی - سلام
من دو سه تا دون دونای قرمز رو دهانه رحمم دیدم خارش دارن والبته فکر میکنم شاید این خارش برای عفونتیه که دارم ولی همون قسمت خارش زیادی دارع
لطفا راهنماییم کنید اینا زگیلند - سلام آقای دکتر
من مبتلا به وستیبولار پاپیلوماتوز هستم یا اچ پی وی؟ خیلی استرس گرفتم - باعرض سلام و خسته نباشین من 6ماهه باردارم قبل از بارداری یه نقطه کوچه در طرف سمت راست آلت تناسلیم لب سمت راست که فقط با لمس کردن قابل روییت بود به 2تا دکتر مراجعه کردم یکیش گفتن خودبخود حل میشه یکیشم فرستادن پاپ اسمیر که گفتن موردی نداره و احتمالا زگیل نباشه ولی چون عفونت داری اول باد اون حل بشه که دارو دادن بعد از 2ماه استفاده از دارو من باردار شدم طی این 6ماه این ضایعه خیلی بزرگ شده و سرش هم بصورت گل کلمی هستش و یکی یدونه هم هست فقط سرش گل کلمیه خواستم بدونم موقع زایمان واسه بچه ام مشکلی پیش نمیاد و زایمان سزارین حتما باید بشم ؟یا میتونم قبل از زایمان ضایعع رو بردارم ؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

