به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
گیلی پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
سلام وقت بخیر
من آزمایش پاپسمیر دادم و نوع ۱۶ و ۶ اچ پی وی مثبت بود، امکانه خوب شدن و راهه درمانی هست؟-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام و روز بخير
بند يكسال متوجه شدم زگيل تناسلى ولى محدود دارم كه با كرايوتراپى در چندين مرحله انها از بين رفتن ، ولى از انجا كه در نوك زبانم يه جوش بوجود امده كه با خوردن ادويه جات تند ويا چاى داغ ملتهب ميشود سوالم اين است كه ايا ممكن است مربوط به همان hpv باشد
چون در ان مدت اقدام به ليسيدن واژن كرده بودم-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلام اقاي دكتر سپاس از اين همه محبت كه حواب ميديد.
شهريور ٩٧ خال بدن برداشتم كه شبش بيناي ام را به مدت ٢٤ساعت از دست دادم و از فرداي همان روز كل سيستم بدنم ريخت بهم و يكي از علايمي مه تا به امروز دارم دانه هاي قرمز داخل دهان و هر از گاهي ابخال خوني و يك دايده بسيار كوچك داخل دهان كه اين زايد از بين نرفت و هيچگونه تغيير رنگ و سايز نكرده لازم به ذكره كه مدتي پيگير سدم و فهميدم رماتيسم دارم. خال اين زايده كه مانده ايا ميترنه زگيل دهاني باشه؟ تسكر-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیلی خیلی بعیده با اینحال توسط متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوید
-
- سلام
من 24 سالمه و مبتلا به ويروس زگيل تناسلي شدم، اين بيماريو از شوهرم گرفتم
شوهرم نزديك يك سال پيش زگيلشو درمان كرد ديگه زگيلش عود نكرد. من هم زگيل ندارم از گردن رحمم ازمايش دادم و جواب ازمايشم مثبت شد.
چيزي كه خيلي ناراحت كننده س اينه كه هيچ وقت نميشه مطمئن شد كه اين ويروس از بدن پاك شده يا نه ، حتى اگر بعد از دو سال ازمايش از گردنه رحم منفى بشه بازم نميشه مطمئن شد كه اين ويروس دفع شده.
بنظرم اين بيماري از سرطان هم بدتره چون وقتى آدم به سرطان مبتلا ميشه نهايتش ٢ سال بعدش يا ميميره يا درمان ميشه.
اما اين بيمارى هيچ درمانى نداره و آدم يك عمر با استرس اين كه بالاخره يه روزي سرطان مياد سراغت و با كلى زجر ميميري بايد زندگي كنه.آخه بايد چيكار كرد؟ كاش يه درمانى وجود داشت.-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
به نظرم استرس جایگاهی نداره و فقط توصیه میشه سالیانه پاپ اسنیر بدهید و بجز این می توانید یک زندگی عادی داشته باشید
-
- با سلام. ایا اگه زگیل تناسلی در مجرای ادرار مرد وجود داشته باشه ، برای حاملگی مشکا به وجود می آورد؟ با توجه به اینکه مایع منی از لوله ادرار میگذرد اگه در لولن ادرار زگیل وجود داشته باشه بعد از تشکیل نطفه به جنین هم منتقل میشه یا خیر؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیر به جنین منتقل نمیشه
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

