به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
پوريا سه شنبه ۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
ببخشيد دوباره وقتتون ميگيرم واقا نگرانم
به نظر شما زگيل من از نوع پر خطر يا كم خطر؟
من قرص و قارچ شيتاكه و ريشي تهيه كردم ايا امپول گارداسيل امكان داره مقداري(حتي نا چيز)تاثير بزاره من بيست سالمه؟
ايا امكان داره بعد يه مدت بهبود پيدا كنم بين مريضاتون كسي بوده خوب شده باشه ؟چند درصدشون خوب شدن؟
امكان داره جواب ازمايش يه بار چك كنيد ؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
به نظر شما زگيل من از نوع پر خطر يا كم خطر؟…………………احتمالا پرخطر هست
من قرص و قارچ شيتاكه و ريشي تهيه كردم ايا امپول گارداسيل امكان داره مقداري(حتي نا چيز)تاثير بزاره من بيست سالمه؟……………بله ممکنه
ايا امكان داره بعد يه مدت بهبود پيدا كنم بين مريضاتون كسي بوده خوب شده باشه ؟چند درصدشون خوب شدن؟…………………………امکان بهبودی هست
-
- سلام
من از مريضاى شمام
لكه قهوه اى دم مجارى ادرام هست
شما گفتين زگيل نيست
ولى فكر منو مشغول كرده
شبيه لكهايى هست كه ليزر كردين
ولى اين دو تا رو گفتين نميخاد
ممنون ميشم راهنمايي كنيد-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
به نظر من زگیل نیست با اینحال اگر رشد کرد و بزرگتر شد راجعه کنید
-
- سلام دكتر
من از مريضاى شما هستم
روى سوراخ مجارى ادرار خال لكه قهوهاى است شما گفتين زگيل نيست
ولى شبيه لكهايى است كه شما ليزر كردين
چند مورد ديگه هم هست عكساش ارسال ميكنم
كمكم ميكنيد كه اينها چى هستن
مرسى-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۶ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
هر لکی الزاما زگیل نیست این ها هم به نظر من زگیل نیستند
-
- سلام اقای دکتر خسته نباشید
من تقریبا 10ماه پیش یک لکه مشکی و بدون برجستگی رو پوست بالای التم دیدم شرو کرد به بزرگ شدن و مقداری بر جسته ولی تقریبا صاف بود چند تا دیگر تو این دو ماه اخیر اضافه شد به پزشک مراجه کردم و نتونستن تشخیص بدن دقیقا چیه ؟چون بیشتر تخصص زیبایی بود،من راه دور شهرستان هستم ولی در اولین فرست حضورتون مراجه میکنم امکان داره عکس بفرستم براتون؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
به نظر من این ضایعات زگیل تناسلی هستند
-
- سلام آقای دکتر من دختر 35 ساله هستم حدود 4 سال پیش دچار زگیل تناسلی شدم که به متخصص زنان مراجعه کردم و با داروی پدوفیلین از بین رفت ولی یک سال بعد عود کرد که باز رفتم پیش همون دکتر و باز با پدوفیلین از بین رفت ولی هیچ آزمایشی تا به حال ندادم، الان با یه نفر آشنا شدم که هنوز باهاش رابطه جنسی شروع نکردم ولی همدیگرو دوست داریم اگه بخوایم با هم رابطه جنسی شروع کنم باید چی کار کنم؟ خیلی خجالت میکشم بهش بگم ولی فکر میکنم باید بهش بگم، یعنی به این خاطر نباید باهاش رابطه جنسی داشته باشم؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۷ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
اگه بخوایم با هم رابطه جنسی شروع کنم باید چی کار کنم؟ …………………………به نظر من بهتره معاینه شوید و ازمایش از دهانه رحم بدهید و از کاندوم هم استفاده کنید
خیلی خجالت میکشم بهش بگم ولی فکر میکنم باید بهش بگم، یعنی به این خاطر نباید باهاش رابطه جنسی داشته باشم؟……………………….به نظرم بهتره در جریان باشد و خودش تصمیم بگیرد از این بابت البته بعد از انجام مورد بالا
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

