به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر آرزوکریمی یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام من دوسه روز پیش حین شیو کردن متوجه شدم ی ضایعه زیربغلمه سرش تیز بود ی خورده فشاردادم یکم ی چیزی شفاف دراومدازداخلش اما خودضایعه تقریبا اندازه ی عدسه دوباره فرداش همونکارو کردم ریشه مو ومحتویاتی قهوه ای دراومد الان تقریبا سرش داره بسته میشه اما اون ضایعه عدس شکل زیربغلمه دردهم ندارم فقط وقتی چرکودرآوردم درد داشتم دکترعفونی هم رفتم گفت اصلا مشکلی نداره غددعرقی وازاین حرفا اما بازم نگرانم چون اون ضایعه سفت زیردستم میاد شما چی میفرمایین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      با توجه به توضیحات جنابعالی به نظر من احتمالا فولیکول مو بوده است و جای نگرانی ندارد
    2. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید فولیکول مو مگه درد نداره ؟؟؟آخه این اولش درد داشت ی ذره اونم موقعی ک دست می زدم اما الان نرم شده واصلا دردنداره اگ فولیکول مو باشه چ مدت طول میکشه تا ازبین بره؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      فولیکول مو اگر ملتهب بشه دردناکه و براساس شدت التهاب میزان درد متفاوت هست گرچه همانگونه که همکارم گفت غدد عرق هم می تواند باشد زمان دقیقی برای از بین رفتنش نمی توان مشخص کرده طبیعتا سیر بهبودش نزولی است و هر روز بایستی بهتر از رو قبل باشد.
      شما نگرانی خاصی در مورد ماهیتش دارید؟
    4. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آره براهمون نگرانم طوری ک شبا خوابم نمیبره این دقیقا همون نقطه مابین دست وپهلومه لطفا بگیدچیکارکنم نرم هم هست
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر نگران و مشوش تان می کند شاید بشه بر داشتش. گرچه شاید لزومی نداشته باشد
    6. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ینی شما میفرمایید چیزی نیست ؟؟؟آخه من تو اینترنت ک سرچ کردم چیزایی راجع ب لنفوم واین چیزه خوندم ک نگرانم کرد
    7. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      لازم ب ذکره ک بگم ک دکتراصلا داروهم نداد فقط ی مسکن ک من درد هم نداشتم بای کپسول دوکسپین برااسترسم
    8. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون ک جواب میدین میشه جواب این سواللمم بدین آقای دکتر
    9. تصویر کاربر آرزوکریمی سه شنبه ۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکترممنون میشم اگ جوابمو بدین خیلی دلشوره دارم امشبم حس میکنم وقتی آب دهنمو قورت میدم ی چیزی توگلوم سمت راسته لوزه همون سمتم یجوریه انگارورم داشته باشه
    10. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      برای اطمینان بیشتر توصیه می کنم مجددا توسط یک از همکاران پوست یا داخلی معاینه شوید و احیانا اگر تصور کنند مشل جدی هست حتما برایتان بررسی های بیشتری درخواست می کنند
    11. تصویر کاربر آرزوکریمی جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      الان خیلی کوچیک شده دکترم گفته چیزی نیست احتمال داره این حالتام برااضطراب باشه؟؟؟؟؟
    12. تصویر کاربر آرزوکریمی جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آزمایش هم دادم دکترگفت خوبه نمیدونم آزمایش چی بود
    13. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      اگر همه چیز خوب بوده و ضایعه هم در حال کوچکتر شدن هست پس جای نگرانی نیست
    14. تصویر کاربر آرزوکریمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      یه سمت لوزه م حس میکنم ورم کرده ینی آب دهنمو ک قورت میدم اینوحس میکنم این برا اضطراب ونگرانی میشه؟؟؟؟؟
    15. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      از متخصص گوش و حلق و بینی سوال بفرمایید
    16. تصویر کاربر آرزوکریمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آزمایشم اومد؟؟؟آخه مشخص نمیشه
    17. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      الان من چی کار باید بکنم؟
    18. تصویر کاربر آرزوکریمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آزمایشم چجوریه خب؟؟؟
    19. تصویر کاربر آرزوکریمی شنبه ۱۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکترمنتظرجوابتونم
    20. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
    21. تصویر کاربر آرزوکریمی یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      فولیک اسیدوآهن مصرف میکنم واقعا ممنون بابت وقتی ک گذاشتین
    22. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلامت باشیدسلامت باشید
    23. نمایش سایر 21 پاسخ
  • تصویر کاربر ژینا دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام
    یک ماه پیش در ناحیه بیرونی واژنم یک زایده گوشتی بروز کرد
    خارش زیادی داشت بعد از مدتی تعدادشون زیاد شده
    ازدواج نکردم و رابطه هم نداشتم نمیدونم
    ممکنه در رابطه اطلاعاتی بمن بدید؟ک دلیلش ممکنه چی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه سخت بتوان نظری داد ولی شایع ترین علت برای شرایط شما آلرژی و حساسیت می باشد به غذا یا جنس لباس یا ماده ی شوینده یا …….
      عفونت ها پوستی در درجه ی بعدی قرار می گیرند
  • تصویر کاربر فربد دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 345 مشاهده پرسش
    سلام من جوش هاییسفید یا زرد جای رویش مو سر کیسه بیضه در روی پوست بیضه ام هستند شما چه نظری دارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها غدد سباسه بوده و در این ناحیه طبیعی هستند بهتره کاری شان نداشته باشید
  • تصویر کاربر مانی یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر متاسفانه من دچار زگیل تناسلی هستم.و تنها درمانی که انجام دادم استفاده از پودفیلین بود.درمانهای دیگه هزینه بالایی در بر داشتند، و بخاطر عدم قطعیت درمان انجام ندادم.شما چه پیشنهادی برای من دارین؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر نینا یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 215 مشاهده پرسش
    تقریبا یکسال پیش یه برجستگی بین واژن و مقعد دیدم که البته اون موقع 9 ماه بود که رابطه ی جنسی نداشتم ، دکتر زنان رفتم با دارو برداشتن برام ازمایش pcr دادم که منفی بود الان دو ماهه که چند تا برجستگی اطراف مقعد دیدم یه دکتر پوست رفتم گفتن باید نمونه برداری بشه ولی من ترسیدم بعد به یه دکتر دیگه مراجعه کردم که برام کرایو کردن هنوز یک هفته نگذشته دهانه ی واژنم دو تا دونه جدید دیدم ، ایا این درمانو باید مادامالعمر انجام بدم و اینکه رابطه ی جنسیم همیشه با مشکل خواهد بود ؟ و اینکه از کجا بدونم داخل هم زگیل هست یا نه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید