به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
راضیه پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 254 مشاهده پرسش
سلام. وقتبخیر
من خانم و ۳۵ ساله هستم ٤۰ روز قبل روی کشاله رانم یک ضایعه کوچک قهوه ای شبیه دله زخم بود که کمی فشارش دادم خون آمد. بعد ترسیدم و به پزشک زنان رجوع کردم، ایشون گفتند زگیل است دو تا جوش دیگه هم داشتم که گفتند تبخال. همان شب به پزشک پوست مراجعه کردم گفتند همهاش موی زیر پوستی هستند فقط یکیش مزمن شده. ولی باز هم محض احتیاط اونی که مزمن بود فریزش کردن. جوش ها دو روز بعد خوب شدن، فریز هم یک هفته بعد و در این مدت هیچ ضایعه دیگری نبوده. هفته قبل از شدت اضطراب آزمایش hpv با پاپ اسمیر دادم که همه انواع منفی بود.
آقای دکتر اگر ضایعه دیده شده واقعا زگیل بوده باشه چه مدت بعد باید انتظار داشت تا برگرددو تا چه مدت باز نگردد ینی چیز خاصی نبوده؟ با اینکه نا مربوط است ولی hsv و hiv هم دادم همه منفی بودند. آخرین رابطه مشکوک من مال حدودا ۳ سال قبل است که آن شخص هم ضایعهای نداشت.
عذر میخواهم بابت اطاله کلام.
متشکرم-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
با توجه به توضیحاتی که فرمودید و تشخیص همکار متخصص پوست و نتیجه آزمایشات بعید می دانم مبتلا به بیماری باشید ضمن اینکه در ل نمیشه زمان دقیقی را مشخص کرد ولی معمولا ظرف 2 سال هست. -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
با توجه به توضیحاتی که فرمودید و تشخیص همکار متخصص پوست و نتیجه آزمایشات بعید می دانم مبتلا به بیماری باشید ضمن اینکه نمیشه زمان دقیقی را مشخص کرد ولی معمولا ظرف 2 سال هست. -
راضیه پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
متشکرم آقای دکتر -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلامت باشید - نمایش سایر 3 پاسخ
-
- سلام خسته نباشيد
من ٣٠سال دارم و به ويروس نوع 6و١١زيگيل تناسلي مبتلا بودم و طي يكسال درمان كردم از طريق ليزر و سه نوبت واكسن گارداسيل و خدا رو شكر به بهبودي رسيدم .سوال اينجاست كه همسر من هم به ويروس از نو هاي ريسك 5٨،6١مبتلاست اما ضايعه ايي تا الان پيدا نشده و من اصلا با همسرم فعلا نزديكي نكردم ولي همسرم را براي اينكه اذيت نشود بغل ميكنم و لب ميگيريم ايا امكان دارد از اين طريق هم ويروس ها به يكديگر منتقل شوند و يا لبها زيگيل بزند ايا نزديكي از اين طريق هم ايرادي داردممنون ميشم به صورت كامل پاسخ دهيد .
سپاس - سلام آقايى دكتر خسته نباشيد
ببخشيد تقريبا يك ماهه اين ضايعه كنار كشاله ى ران پام ايجاد شده متاسفانه شريك جنسى من مبتلا به زگيل تناسلى شده به نظرتون اين زگيله؟ اگه هست چه درمانى پيشنهاد ميكنيد؟
سوال بعديم اينه كه اگه ويروس تايپ ٤٥ در دهان باشد ايجاد سرطان ميكنه؟ - سلام آقای دکتر بنده هشت ماهه پیش دو الی سه بار با آقایی فقط سکس دهانی کردم یعنی آلت ایشون رو خوردم و طی این مدت که با اون اقا بودم با همسرم هم رابطه واژینال داشتم ویکی دوبار هم آلت همسرمو خوردم و امروز که تست اچ پی وی دادم نوع39در دهانه رحم داشتم
خواستم ببینم من با این شرح حال فقط به نوع 39مبتلا هستم یا امکان داره با اون آقا که فقط سکس دهانی داشتم نوع دیگه ای در دهانم باشه که در رحمم نبود یا اگر بود همسرم طی این هفت ماه که رابطه واژینال و دوبار دهانی داشتیم از من گرفته بود وبه خودم منتقل شده بود؟
و سوال دومم اینه اگر دهان خانمی آلوده به ویروس اچ پی وی باشه ولی زگیل نداشته باشه وسکس اورال برای مردی نکنه و فقط سکس واژن با اون آقا داشته باشه ویروس به اون آقا منتقل میشه البته با توجه به این در نظر بگیرید که خانم فقط دهانش آلودس اما واژنش آلودگی نداره
وسوال بعدی اینکه امکان انتقال در هربار سکس با فرد آلوده چند درصد است
واینکه سن خانمی زیر 30سال باشه امکان دفع چقدر است
و در آخر من که مبتلا به نوع 39هستم آیا میتونم با همسرم در حال حاضر با کاندوم سکس کنم
و آقای دکتر من 26سالم هست آیا امکانش هست بعد از طزریق دوز دوم واکسن آزمایش بدم و آزمایشم منفی بشه و ویروس دفع شده باشد
تشکر از شما-
دکتر محمد جباری
جمعه ۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خواستم ببینم من با این شرح حال فقط به نوع 39مبتلا هستم یا امکان داره با اون آقا که فقط سکس دهانی داشتم نوع دیگه ای در دهانم باشه که در رحمم نبود………بله ممکنه
یا اگر بود همسرم طی این هفت ماه که رابطه واژینال و دوبار دهانی داشتیم از من گرفته بود وبه خودم منتقل شده بود؟…………………..ممکنه
و سوال دومم اینه اگر دهان خانمی آلوده به ویروس اچ پی وی باشه ولی زگیل نداشته باشه وسکس اورال برای مردی نکنه و فقط سکس واژن با اون آقا داشته باشه ویروس به اون آقا منتقل میشه البته با توجه به این در نظر بگیرید که خانم فقط دهانش آلودس اما واژنش آلودگی نداره……………………..خیر منتقل نمیشه
وسوال بعدی اینکه امکان انتقال در هربار سکس با فرد آلوده چند درصد است………………………بالای 50 درصد
واینکه سن خانمی زیر 30سال باشه امکان دفع چقدر است………………بالای 95 درصد
و در آخر من که مبتلا به نوع 39هستم آیا میتونم با همسرم در حال حاضر با کاندوم سکس کنم…………………………بله
و آقای دکتر من 26سالم هست آیا امکانش هست بعد از طزریق دوز دوم واکسن آزمایش بدم و آزمایشم منفی بشه و ویروس دفع شده باشد………بله ممکنه
-
- با سلام.اگر یک زوج مبتلا به ویروس اچ پی باشند و سیستم ایمنی یکی از دو نفر ویروس را از بین ببرد آیا با رابطه جنسی دوباره همین نوع ویرس او را آلوده می کند یا خیر؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خیر آلوده نمی کند
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

