به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Eli شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 298 مشاهده پرسش
    سلام آقا دكتر خسته نباشيد
    ١- من چند ماه پيش تست hpv دادم بدون هيچ علامتى نمونه از دهانه ى رحم برداشته شد و جواب مثبت شد ماه بعد دوباره تو آزمايشگاه پرتو لب تست دادم و جواب منفى شد اما الان دو هفته ميشه رو كشاله ى ران پام يه دونه زده كه من اهميتى ندادم ديروز تو حموم از كرم موبر استفاده كردم روش به خونريزى افتاد خيلى ترسيدم در ضمن من سه ماه ahcc مصرف كردم عكس رو براتون ميفرستم ممنون ميشم جوابمو بفرماييد
    سوال دومم اينه كه يه مدته دور هاله ى سينه م يه دون هايى ريز قهوايى زده كه نگرانم ميكنه ميشه بزرگوارى كنيد و عكس اونم ببينيد تشخيصتون چيه خيلى خيلى ازتون ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بجز عکس شماره ۳ که با خطی دور آن علامت زده شده است و مشکوک می باشد بقیه موارد زگیل نیستند
  • تصویر کاربر سعيد شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام جناب اقاي دكتر
    يه عكس براتون گذاشتم
    روي الت بنده اين موارد ظاهر شده جديدا و نميدونم چي هستن
    فقط گاهي كمي خارش دارن و همين
    نگرانم كرده
    ميشه لطفا كمك بفرماييد
    خيلي ممنونم
    دكتر برجستگي نيستن روي پوست
    ميخواستم ببينم يه عارضه پوستي ساده هستن يا مورد خاص و مهميه
    عذر خاهي ميكنم بابت عكس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بیشتر به لیکن پلان شبیه هستند یک ضایعه ی پوستی التهابی با زمینه های الرژی و حساسیتی. بیماری خطرناک و نگران کننده ای نیستند ولی برای معاینه از نزدیک و تشخیص قطعی و درمان بهتر است حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 208 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر خوب هستيد؟ ببخشيد مزاحمتون شدم
    آقايه دكتر من ١٨سالمه و ستا برآمدگي در ناحيه ي كيسه ي بيضه بوجود اومده كه نزديك به هم هستند ولي نچسبيدن به هم
    تاحالا به هيچ وجه فعاليت جنسي نداشتم و حتي تماسه پوستي هم با كسي نداشته ام
    اين بر آمدگي ها در زير پوست تشگيل شده اند و تقريبا سفت هم هستند
    و فكر مي كنم نسبت به قبل كوچيك تر هم شدن
    وتوضيح ديگه اي كه مي تونم بدم اينه كه اين برامدگي ها زير پوست هستن و رنگ سفيدشون تقريبا و نه به طور كامل مشخص ميشه
    ميخواستم بدونم نياز به مراجعه ي پزشك هست يا نه؟
    آقايه دكتر من در مناطق محروم هستم و امسال هم كنكور دارم نمي توانم به شهر بزرگ تري برم خواهشا راهنماييم كنيد كه آيا به مراجعه به پزشك و اطلاع رساني والدينم نياز هست يا خير
    و هم چنين مي خواستم بدونم تشخيص شما جيست و برايه درمان بايد چكار كنم
    ممنون از لطفتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها کیست اپیدرموئید هستند البته از نوع کوچک. کاملا بی خطر هستند و درمانی نیاز ندارند
  • تصویر کاربر دنیا شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    حتما سوال باید تایپ بشه?
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بله باید تایپ شود
  • تصویر کاربر محیا شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 861 مشاهده پرسش
    سلام وقتتون بخیر
    من خانم 25 ساله ای هستم که 7 ماهه ازدواج کردم و رابطه جنسی رو با همسرم 4 ماهه شروع کردیم
    همون ماه دوم همسرم ی جوش ریز روی آلتش ایجاد شد که به پزشک مراجعه کرد و دکتر چندتا امپول پنیسیلین و انتی بیوتیکو… تجویز کردن که حدود دو سه هفته بعدش اون جوش از بین رفت همسرم با تحقیقاتی که در این زمینه کرده بود و با مشورت دکتر تصمیم گرفت که واسه من واکسن گارداسیل بزنه که فعلا یک مرحلشو زدم اما یکی دو هفته بعد از واکسن دو سه تا زگیل در قسمت تناسلیم دیدم و به دکتر زنان مراجعه کردم و فقط گفتن عفونت قارچی دارم و بعدا باید تست پاپ اسمیر بدم و این هم بگم من حدود یک ماه قبل از وجود این زگیل ها یک تا دو روز در ادرارم خون مشاهده کردم و سوزش شدیدی داشتم و تب بالایی داشتم که فک میکنم بخاطر همون عفونت بوده باشه
    برای زگیل ها دوباره به دکتر پوست مراجعه کردم که فریز کردن زگیل ها رو که سه تا بودن و دو تا خیلی کوچیکش موند که بعد دو هفته دیشب دوباره فریزش کردم ولی روی زبانم یکی از پرزهای زبانم بصورت متورم بود که دکتر گفت زگیله و اون رو هم فریز کرد
    من خیلی نگرانم واقعا دارم دیوونه میشم
    چرا باید این ویروس در من وجود داشته باشه
    همسرم هیچ علائمی رو نداره
    تو رو خدا بگید چیکار کنم
    ایا درمانی وجود داره؟
    دگترم گفت واکسن ها رو ادامه بدم و دو مرحله دیگرو بزنم و فعلا از رابطه جنسی اجتناب کنم
    خواهش میکنم راهنماییم کنید اقای دکتر خیلی میترسم چون دکتر پوست گفت ایدز و هپاتیت که ندارین من واقعا استرس گرفتم چون من و همسرم واسه ازدواج این ازمایشو ندادیم
    یعنی ممکنه در این زمینه مشکلی داشته باشیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      با توجه به سن تان احتمال بهبود خیلی زیاد هست نگران نباشید و درمان را ادامه دهید و ترجیحا فعلا از سکس امتناع کنید
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید