به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام جناب دكتر
    مدتي است كه نزديك بيضه سمت راستم يك كيست درامده كه رنگش از رنگ پوستم قرمز تره و گاهي اوقات ازش اب بيرون مياد
    ميخاستم بدونم امكان داره غده سرطاني باشه؟
    ميخاستم بدونم ممنون و تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بعید می دونم مورد بدخیمی باشد ولی با اینحال بهتر است معاینه شده و درمان شوید
  • تصویر کاربر نازنین سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سوال وارد شد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات زگیل هستند. به نظر من بهترین درمان لیزر هست ولی روش های دیگر هم وجود دارد.
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر مهرداد سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    امروز متوجه 3 تا دونه سفت و برجسته (اندازه دونه های برنج) رو پوست بیضه ام شدم. نه درد دارن نه خارش. تو اینترنت سرچ کردم دیدم فقط شبیه زگیله و زگیل میتونه باشه.
    هیچ کار مشکوکی نکردم. فقط حدود4 روز قبل یه شلوار از لباسفروشی خریدم، تو مغازه پام کردم، بازم اومدم خونه چندباری پام کردم (حتی یه بار بدون شورت، شلوار رو پام کردم). میتونه از این شلوار باشه؟؟؟ ممکنه از مشتری دیگه ای که شلوار رو تست کرده، شلوار آلوده شده باشه؟؟؟؟
    تو رو خدا شانس منو می بینید. درمان میشه؟؟؟ راستش میترسم چون چند جا خوندم نوشته بودن خطرناک و غیرقابل درمانه…
    ممکنه ویروس کامل از بدن در بیاد بیرون؟؟
    آیا با دست دادن و لمس کردن اطرافیانم میتونم بشون منتقل کنم؟
    دکتر ارولوژیست برم یا دکتر پوست؟؟

    عکسشونو پیوست کردم

    لطفا کمکم کنید

    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به احتمال خیلی زیاد این ها کیست اپیدرموئید هستند که عفونی نبوده و بی ضرر و بی خطر هستند
  • تصویر کاربر كريمي یکشنبه ۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 246 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و خسته نباشي ،آقاي دكتر دچار سوزش إدرار و تورم نوك آلت شدم همچنين يه زائده اي از پوست آلت بيرون آمده كه عكسش را فرستادم ميخواستم بدونم تشخيص جنابعالي چيست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مريم یکشنبه ۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشيد
    همسرم سه سال پيش با تشخيص پزشك دچار زگيل تناسلي شد و با ليزر درمان شدن ولي چند ماه پيش روي ناحيه شرمگاهي جوشهايي زدن كه دردناك بود و به ناحيه در ران درد شديدي احساس ميكرد دكتر گفت كه يا زناست يا تبخال تناسلي. الان باز اون بيماري باز عود كرده. من خودم باردارم و خيلي نگران ايا ميشه آزمايش خون hpv و hsv بديم هر دو. ايا هرپس نوع دوم فقط از راه جنسي بوجود مياد؟؟ ايشون هرپس نوع يك رو داشتن؟ من در معرض اين بيماريها هستم چ بايد بكنم. البته ايشون بيماري پستوريازيس هم دارن اين قسمت پستوريازيس هست يا چيز ديگه اي اين قسمت هم قبلا جاي تبخال بودخ الان خارش داره و درد ب ران ميكشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید