به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مرضیه شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشید.من دختری مجرد 26 ساله هستم.توروخدا کمکم کنین.
    اقای دکتر من جدیدا مطالبی راجع به زگیل تناسلی خوندم و بعد خودمو در اینه چک کردم.متوجه دونه های همرنگ بافت مجاور داخل لبهای کوچک و کمی هم اطراف سوراخ رحمم شدم که همشون بصورت قرینه هستن.بعد توی اینترنت مطلبی راجع به وستیبولار پاپیلوماتوز دیدم که خودتون نوشته بودین و با دیدن عکسها خیلی شبیه ضایعات من بودن.به دکتر زنان مراجعه کردم.گفت اینا زگیل نیست.ازش راجع به وستیبولار پرسیدم ولی انگار اصلا راجع به همچین چیزی نشنیده بود.اقای دکتر الان دیر وقته و من دارم با چشمای گریون اینارو تایپ میکنم.به خاطر خدا بگین چیکار کنم.احتمالش هست که واقعا زگیل نباشه و وستیبولار باشه؟واینکه شما با تست خاصی میتونین اینو تشخیص بدین؟؟ اقای دکتر من عکسش رو هم براتون ارسال میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر علیرضا شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    محل دقیق زگیل تناسلی کجاست؟ آیا در حد فاصل ناف و آلت تناسلی هم ظاهر میشود؟ من سه برآمدگی نزدیک آلت تناسلی خودم میبینم. یکی تقریبا چهار سانتی متر بالاتر از آلت تناسلی ب سمت ناف و دو عدد نزدیک تر. رنگ هر سه ی آنها از رنگ پوستم روشن تر و تقریبا صورتی است. آیا امکان دارد زگیل آلت تناسلی باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر عباس پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 408 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر من ديشب به يك خال مانند بزرگي نزديك آلت يك مرد دست زدم ولي همون لحظه رفتم دستمو ضدعفوني كردم و هيچ تماس ديگه اي با ايشون نداشتم ميخواستم بدونم اگر زگيل تناسلي بوده من آلوده شدم آيا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر مریم پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 409 مشاهده پرسش
    با سلام!من دو مرتبه کرایوتراپی انجام دادم ولی متاسفانه بازم زگیلم عود کرده و عفونتم شدیده پیش دکتر رفتم به من کرمان واژینال داده آیا با مصرف کرم زگیل در داخل واژن منتشر نمیشه؟واینکه چند وقته تب میکنم دلیلش میتونه به زگیل ربط داشته باشه؟با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر امیر پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    با سلام بنده از دوران کودکی دارای زگیل تناسلی هستم اما در طول این مدت 20 سال تکثیر نشده است و اذیتی ندارد.بنده تازه ازدواج کرده ام آیا نیاز به درمان زگیل وجود دارد؟خطر عود و تکثیر بعد از درمان چقدر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید