به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ندا پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
    So#€!la.m:
    سلام من 8 ماه پیش مبتلا به زگیل تناسلی شدم.بعد از درمان و استفاده از محلول زگیل ها از بین رفتن و بعد از اون دیگه عود نکرد .میخاستم بپرسم من میخلم با یه آقای حدودا 35 ساله رابطه داشته باشم.الان ک رگیل بصورت ظاهری رو بدنم نیست آیا از طریق رابطه ی معقدی به ایشون منتقل میشه؟امروز میخام آزمایش hpvDNAبدم اگه بشه چون باکره هستم.بیشترین سوالم اینه ک آیا الان ک بصورت ظاهری ندارمش به این آقا منتقل میشه؟و اینکه آبا امکان داره ویروس 7_8سال بدون علایم تو بدن باشه؟
    1. تصویر کاربر ندا سه شنبه ۷ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      من جواب سوالمو رو نمیبینم لطفا راهنماییم کنید
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      امکان انتقال بدون وجود ضایعات هم هست بعبارتی اگر فردی بصورت نهفته داشته باشد باز هم می تواند حین سکس بفرد دیگری منتقل کند.
      بعیده که 8 سال بصورت نهفته بماند گاه هست ولی ریز و براحتی قابل تشخیص نیست
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر الهام پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    سلامً من ٢٣سالم هست و چندين ماهه كه به زگيل مبتلا شدم امروز چند نفر بهم گفتن كه از طريق ماشين لباسشويي هم منتقل ميشه من اينو نميدونستم اين مدت لباساي زيرمو مينداختم توي ماشين لباسشويي با بقيه خانواده الان ميترسم كه خانوادمم مبتلا بشن برادرم سن كمي داره پدر و مادرم اگه مبتلا بشن خيلي مشكل ميشه براي خانوادم واقعا ميترسم .چندماهه كه نميتونم حتي غذا بخورم الان اينم شنيدم نگران خانوادم شدم چكار بايد بكنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      خیر اینطور نیست و از طریق ماشین لباسشویی قابل انتقال نیست
  • تصویر کاربر مهدی چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام …دکتر جان دوسال هست زگیل تناسلی دارم حدود 15 تا کوچک و متوسط…یکبار کرایوتراپی کردم…چندین بار محلول ورومال زدم رفته …دوباره عود کرده…پولدار نیستم پدرم فوت شده..میشه بیام لیزر کنید خیالم راحت شه..یک جلسه هزینه رو کمتر از اینجانب بگیرید..خیلی خیلی ممنونم.. حدود 15 تا زگیل چقدر بدم.. میشه کمتر از 200 بشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بازتوجه به ريز بودن ضايعات و احتمال عود مجدد در محل هاي جديد و هزينه ي بالاي ليزر توصيه مي كنم در بيمارستان رازي درمان را پيگيري كنيد.
  • تصویر کاربر رسول چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    سلام دكتر من قبلا شهرستان ويديت شدم و آزمايشهاي لازمه رو انجام دادم و بیماری از نوع کم خطر هستش،و تعداد زگیلهایی موجود تقریبا 30 عدد کوچک میباشند لذا باتوجه به اهمیت بحث مالی ،لطفا بفرمایید هزینه جراحی لیزر چقدر میشود ، باتشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      حدود يك ميليون
  • تصویر کاربر نيما دوشنبه ۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    با سلام
    سر التم يك جوش وجود داشت كه انگار يه خونمردگي بود
    كه خيلي ريز بود ولي به مرور بعد از هشت نه ماه بصورت يه جوش شد،كه به صورت اتفاقي كنده شد و خون زيادي رفت ، و دوباره الان ظاهر شده و بصورت يه جوش كوچيك كه انگار خونمردگيه سر التم هست ،
    ميخواستم راه درمانش رو بدونم ، روم نميشه به پزشك مراجعه كنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این جوش ، آنژیوکراتوم هست و با لیزر می توان آنرا درمان کرد
    2. تصویر کاربر نيما دوشنبه ۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      راهي بجز درمان ليزر نداره ؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      من راه دیگری نمی شناسم
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید