به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی یکشنبه ۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 419 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من چند وقت پیش خدمتتون رسیدم اما یه سوال هنوز تو ذهنمه میخاستم بدونم زیگیل تناسلی اگر سکس اورال انجام بشه ممکنه تو بخش دهان و گلو مشکل ایجاد کنه ؟؟
    و اینکه اگر این رو من لیزر کنم دیگه انتقال صورت نمیگیره به شخص دیگر ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      میخاستم بدونم زیگیل تناسلی اگر سکس اورال انجام بشه ممکنه تو بخش دهان و گلو مشکل ایجاد کنه ؟؟……………………………..بله
      و اینکه اگر این رو من لیزر کنم دیگه انتقال صورت نمیگیره به شخص دیگر ؟؟………………..اگر هنوز بصورت نهفته داشته باشید امکانش انتقال باز هم هست
  • تصویر کاربر رز شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    خانمي ٢6 ساله هستم از٣ سال پيش واقعا نميدونم چطوري دچار زگيل تناسلي شدم, شريك زندگي من ٣١ سالشه اونم به همين ويروس مبتلا شده من ضايع رو ليزر كردم و واكسن گارداسيل هم خودم هم شريكم 0,2 زديم مونده 6 كه ٢5 آذر بايد تزريق كنيم ،ويتامين اي و روي مصرف دارم و آزمايش پاپسمير بار اول كه دادم اچ پي وي منفي بودم بار دوم زخم زگيل دهانه رحم نشون داد و پاپسميرم نرمال بود ،ولي عفونت قارچي داشتم كه شروع به درمان زخم زگيل كردم با ليزر ،يك ماهي اين كار رو انجام دادم اما احساس درد در دهانه رحم دارم امكان داره خوب نشده باشه؟

    دوم دارويي بنام ahcc shitakeمعرفي كردن براي درمان آيا من كه نميدونم تيپم چيه مصرفش باعثه درمانم ميشه؟

    سنم چون كمه با بالا بردن ايمني بدنم ميتونم اين بيماري رو ريشه كن كنم؟

    آيا من و شوهرم با وجود اينكه اصلا سكس نداريم ميتونيم بعد از درمان رابطه داشته باشيم و بچه دار بشيم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      يك ماهي اين كار رو انجام دادم اما احساس درد در دهانه رحم دارم امكان داره خوب نشده باشه؟ ………………….درد الزاما به معنی وجود یا عود بیماری نیست ولی با اینحال پیگیری کنید
      دوم دارويي بنام ahcc shitakeمعرفي كردن براي درمان آيا من كه نميدونم تيپم چيه مصرفش باعثه درمانم ميشه؟ ……………….در برخی مقالات نوشته که بین۵۰ تا ۶۰ درصذ موارد باعث پاک سازی ویروس می شود
      سنم چون كمه با بالا بردن ايمني بدنم ميتونم اين بيماري رو ريشه كن كنم؟…………………….احتمال ریشه کنی ویروس خیلی زیاد هست
      آيا من و شوهرم با وجود اينكه اصلا سكس نداريم ميتونيم بعد از درمان رابطه داشته باشيم و بچه دار بشيم؟………………….بله می توانید
  • تصویر کاربر فرهاد شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام دکتر: شهرت من ازپاسخ حذف کنید اینطوری آبروی من میره تورا خدا زود حذفش کنید قرار بود بیماری من فقط شما اطلاع داشته باشید معمولا پاسخ با اسم کوچک واول اسم خانوادگی ارسال میکنن خیلی اعصاب بهم ریخت جون خودت دکتر زود پاکش کن.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      اسامی کامل افراد فقط توسط خودش دیده می شود و قابل رویت توسط دیگران نیست
  • تصویر کاربر غزال شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    وقت بخير
    من 28 ساله هستم famale
    آخرين بار ارديبهشت رابطه داشتم
    امروز صبح متوجه يك جوش بالاي واژنم شدم كه نمي تركيد مثل بقيه جوشها
    روي جوش يك مو هم بود انگار از داخل جوش
    به متخصص زنان رجوع كردم گفت نمي دونم زگيل يا تبخال يا جوش! بايد تست اچ پي وي بدي!
    موقع نمونه برداري كه با قيچي انجام دادن گفتن اين بدرد پاتولوژي نميخوره خيلي كوچيكه
    پريود هم هستم گفتن وايسا تموم شه برو تست بده ! خيلي ترسيدم !!!! لطفا خواهش مي كنم كمكم كنيد! ?
    ??ممنون از اينكه وقت مي گذاريد.??


    ١-دكتر اين تصاوير كه ملاحظه مي فرماييد،
    متخصصي كه پيششون رفتم حضورا ضايعه رو قيچي كردن واسه نمونه برداري و بعد از انجام گفتن اين نمونه خوب نيست براي پاتولوژي چون كوچيكه.

    ٢-شما بيمارانتون رو به كدوم آزمايشگاه معرفي مي كنيد كه خيلي دقيق باشند و سرعت عمل بالايي داشته باشند براي تست اچ پي وي.

    ٣-من براي اصلاح از اپيلاسيون استفاده مي كنم .

    4- امكانش هست تصاوير كه مي فرستم از محل ضايعه براي عموم در وبسايت نمايش داده نشه!!!! ممنونم.
    ??سپاس فراوان??
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این برجستگی به زگیل تناسلی شبیه نیست و نیازی هم به آزمایش نمی باشد
  • تصویر کاربر فرهاد جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام :من 46سال دارم پانزده سال پیشتر توی استخرکار غریق نجات بودم دچارکمی ناراحتی برای تخلبه ادرار شدم به ارولوژیست زیادی مراجع کردم از عکس رنگی گرفته تا آرمایش های مختلف و سونوگرافی وسستسکوپی وغیره وداروهای مختلف و در یک کلام همه بی نتیجه !!اما تنهای جای که مورد معاینه قرار نگرفت هنین کانال مجرا اآلت بود که فکر کنم توی همین بخش من مشکل داسته باشم چون وقتی برای سستسکوپی ژل لیدو کائین تزریق میکردن داخل مجراواکیوم میشد ومرتب پرستار سئوال میکرد چرا این برمیگرده بیرون؟ خودم بهش گفتم به دکتر بگو ولی توجه به حرف من نشد از اون موقع تا حالا من باهمین ناراحتی زندگی میکنم تا حالا هم.نمیدونستم زگیل تناسلی هم داریم اما تواینترنت برای خال سرچ کردم با مقاله شما در باره زگیل ونحوه درمان این چیزا آشنا شدم خالا سئوال من خدمت شما اینه؟
    1-آیا ممکن زگیل تناسلی در مجرای ادراری رشد کنه؟
    2-آیاداروی بصورت خوراکی یاتزریقی ب ای درمان آن وجود دارد؟
    3-آیاممکن به جاهای دیگه داخلی متل متانه یا پروستات متتشر بشه ؟
    4-یه چیری خیلی سمج توی مجرای ادراری من قرار داره که باچشم دیده نمیشه واحتمال ریاد میدم زگیل باشه چون خیلی سمجه الان پانرده سال من این مشکل دارم شما میتونید من درمان کنید؟
    5-امکان درمان این عارضه چون داخل قرار داره بالیزر دی اکسید کربن که شما باهاش عمل کردید وفیلمش گذاشتید روسایت هست؟
    6-من.میخوام به خود شما مراجع کنم اما راهم خیلی دوره هرینه تشخیص ودرمانم چقدر میشه؟آیاهمکار توشیرار
    یااهواز دارید که بیمارتون به آنها ارجا بدید؟
    7-آیا امکان این هست که شمارت تلفن خودت برای من پیام کنید تا باشما رنگ بزنم در حد سه چهار دقیقه؟
    همسر میگه همین جا پزشک کلیه ومجاری هست سریع ومناسب درمانگاهی درمان میکنه ولی من میخوام بیام طهران پیش شما.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      1-آیا ممکن زگیل تناسلی در مجرای ادراری رشد کنه؟…………………………بله
      2-آیاداروی بصورت خوراکی یاتزریقی ب ای درمان آن وجود دارد؟……………………خیر
      3-آیاممکن به جاهای دیگه داخلی متل متانه یا پروستات متتشر بشه ؟……………………………….تقریبا خیر
      4-یه چیری خیلی سمج توی مجرای ادراری من قرار داره که باچشم دیده نمیشه واحتمال ریاد میدم زگیل باشه چون خیلی سمجه الان پانرده سال من این مشکل دارم شما میتونید من درمان کنید؟………………..چیزی که با چشم دیده نمیشه رو و ماهیت آنهم مشخص نیست رو چه جور میش درمان کرد؟!!!
      5-امکان درمان این عارضه چون داخل قرار داره بالیزر دی اکسید کربن که شما باهاش عمل کردید وفیلمش گذاشتید روسایت هست؟………………….اگر با چشم غیر مسلح دیده نشود نمیشه لیزرش کرد
      6-من.میخوام به خود شما مراجع کنم اما راهم خیلی دوره هرینه تشخیص ودرمانم چقدر میشه؟……………..با شرایطی ه فرمودید بعیده من بتوانم کمکی کنم
      آیاهمکار توشیرار یااهواز دارید که بیمارتون به آنها ارجا بدید؟……………………..جای رو نمی شناسم
      7-آیا امکان این هست که شمارت تلفن خودت برای من پیام کنید تا باشما رنگ بزنم در حد سه چهار دقیقه؟…………………….نه متاسفانه
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید