به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعيد جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    در دهانه سر الت من يه زائده گوشتي ايجاد شده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این زگیل تناسلی است و توصیه می کنم در اولین فرصت با لیزر درمان کنید
  • تصویر کاربر غزال جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    وقت بخير
    من 28 ساله هستم famale
    آخرين بار ارديبهشت رابطه داشتم
    امروز صبح متوجه يك جوش بالاي واژنم شدم كه نمي تركيد مثل بقيه جوشها
    روي جوش يك مو هم بود انگار از داخل جوش
    به متخصص زنان رجوع كردم گفت نمي دونم زگيل يا تبخال يا جوش! بايد تست اچ پي وي بدي!
    موقع نمونه برداري كه با قيچي انجام دادن گفتن اين بدرد پاتولوژي نميخوره خيلي كوچيكه
    پريود هم هستم گفتن وايسا تموم شه برو تست بده ! خيلي ترسيدم !!!! لطفا خواهش مي كنم كمكم كنيد! ?
    ??ممنون از اينكه وقت مي گذاريد.??
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      متاسفانه بدون رویت ضایعه نمی تونم نظری برای تشخیص دهید اگر مجدد چیزی ظاهر شد عکس بفرستید
  • تصویر کاربر مهسا جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید…. دکتر من 1 دونه زگیل سمت چپ متصل به پرده بکارتم دهرن که الان 8 هفته است از آلدرا استفاده میکنم که خارشم خیلی زیاده. اگر با آلدرا از بین نرفت میشه لیزر کرد؟ یا باید جراحی بشه؟ آیا جراحیش سخته و بستری می خواد؟ چکار باید کرد؟ درمان گیاهی دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      با لیزر قابل درمان هستیم درمان گیاهی ندارد
  • تصویر کاربر مرجان جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 255 مشاهده پرسش
    در ناحيه تناسلي و مقعد جوش هاي سفيد و دردناك ظاهر شده
    كه دكتر زنان زگيل تناسلي تشخيص داده اند
    دانه ها به حالت ابسه از دهانه رحم تا دهانه مقعد ظاهر شدند كه بسيار دردناك و ظاهر بدي دارند
    لطفا راهنماييم كنيد كه تشخيص درست هست يا خير
    و راه درماني پيشنهاديتونو اعلام كنيد
    ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به نظر من زگیل نیستند ضمن اینکه زگیل تناسلی دردناک نیست. لیزر و نیز کرایو درمان مناسبی هستند
  • تصویر کاربر منیر پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 280 مشاهده پرسش
    سلام من 29ساله هستم
    مجرد .هیچ رابطه جنسی هم نداشتم.
    یک ساله که ام اس گرفتم
    چن ماهی میشه که وقتی واژن رو میشورم متوجه گوشت اضافه شدم هم داخل نزدیک مجاری ادراری.
    هم مابین لب بزرگ و کوچک
    ب پزشک زنان مراجعه کردم گفتم حس میکنم زگیل دارم وقتی نگا کرد گفت زگیل نیستش. ولی خودم همچنان شک داشتم تا اینکه دیشب پنبه آغشته ب سرکه سیب گذاشتم رو قسمتی که گوشت اضافه بود صب دیدم سیاه شده و خیلی کوچولو شده ولی کنده نمیشه.
    قسمت داخلی هم گوشت اضافی هستش. ب نظر شما چه درمانی رو انجام بدم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      لیزر دی اکسید کربن درمان مناسبی است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید