به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
متین سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
ظاهر زگیل تناسلی دهانه رحم در اوایل ابتلا چگونه است؟ شکل زگیل تناسلی در مخاط دهانه رحم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
شکل زگیل تناسلی دهانه رحم تفاوتی با زگیل در دیگر نواحی ندارد و گل کلمی می باشد.
-
- سلام آقاي دكتر من ٧ماهه قرص ahccمصرف كردم و تو اين مدت اصلا زيگيلي نزدم و اكي هستم امروز قسمت ختنه گاه يه نقطه ريز هست اصلا معلوم نيست زيگيله يا جوش من خيلي حساس شدم حس ميكنم جوش ا ميكشم برامدگي نداره يكم قرمزه خواستم نظر شمارو بدونم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این زگیل نیست
-
- سلام و درود خدمت شما من خانم چهل یک ساله هستم از هجده سالگی در اطراف واژن خود در دستگاه تناسلی بافتهای نرم رشته رشته ای برجسته ای را دیدم که نه درد نه سوزش و نه خارش داشتن و فکر می کردم طبیعی هستن و دستگاه تناسلی همه خانمها اینطور هست
حدود یک ما پیش به بدنم نوره زدم و باسوزش درد شدیدی مواجه شدم خیلی سریع بدم را شستم اما بعد از این موضوع دچار سوزش و خارش و درد شدیدی در ناحیه تناسلی بدنم هستم که الان اون بافتها هم شدیدن متورم و قرمز شدن با مراجعه به انترنت فهمیدم که اینها پاپیلون هستن و طبیعی نیستن
خیلی می ترسم لطفا راهنمایی بفرمایید چطوری باید درمانم کنم ؟ آیا بسیار خطرناک هستن ؟ اصلا قابله درمان هست و چگونه اینکار را انجام بدم ؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳۱ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
وستیبولاز پاپیلوماتوز در خانم ها یافته ی شایعی بوده و بیماری محسوب نمی شود و خطری هم نداشته و نیازی به درمان نیز ندارد. گرچه با لیزر قابل برطرف کردن هست
-
- سلام دكتر نزديك به چند سال هست كه دانه هاى خونى و ريزى روى كيسه بيضه ام پديدار شده خواستم بدونم زگيل هست يا آنژيوكراتوما؟ آيا نياز به درمان خاصى داره؟ واگير دار هست يا نه؟ ممنون ميشم سريع پاسخ بديد
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خواستم بدونم زگيل هست يا آنژيوكراتوما؟…………آنژیوکراتوم
آيا نياز به درمان خاصى داره؟………………………..خیر گرچه با لیزر قابل درمان هستند
واگير دار هست يا نه؟……………………..خیر
-
- با سلام. زنی هستم 36 ساله که یک ماه است دچار زگیل تناسلی شدم و در تست hpv چهار تایپ 16,31,66 و 6 تشخیص داده شده. در صورت درمان زائده و استفاده از کاندوم در سکس،اگر بخواهم با مردی که احتمالا چنین ویروسی ندارد وارد رابطه شوم، چقدر برای پارتنرم خطرناک خواهد بود؟ آلودگی به این ویروس چند درصد احتمال سرطان آلت مردان را بالا میبرد؟ آیا تزریق واکسن گارداسیل برای یک مرد بالای 35 سال مفید است و احتمال ابتلا به سرطان را کم میکند؟ آیا من با وارد شدن به این رابطه او را با یک خطر اساسی روبرو میکنم و نباید این کار را بکنم؟
با تشکر-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۹ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
میزان ابتلا به سرطان در مردان مبتلا به تیپ ۱۶ کمتر از یک درصد موارد است با اینحال بایستی رعایت موارد بهداشتی و ایمنی را کرد لذا گرچه سن شان بالاست ولی واکسن زده شود و سکس بدون کاندوم هرگز انجام نشود.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

