به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
الهام سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 248 مشاهده پرسش
سلام جناب دکتر
من 26ساله و یک ماه هست که روی واژنم خال گوشتی مشاهده کردم و 2جا دکتر رفتم الان یکبار محلول پدوفیلین زدم.
ولی میخواستم که لیزر انجام بدم چونکه محلول سخته.
شما خودتان لیزرco2 انجام میدهید برای خانم?
هزینه به طور متوسط چقدر میشود 15تا زگیل تقریبا.
نمیشه امروز بیام لیزر?-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
بله من لیزر برای خانم ها هم انجام می دهم هزینه بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون هست. برای لیزر بایستی از قبل با منشی مطب هماهنگ کنید. روزهای زوج از ۲ تا ۳ تماس بگیرید.
-
- سلام.
شب خوش آقای دکتر.
من یه تعداد زگیل داشتم که کرایو کردم اما بعدش زیاد شد.الان 15 تا هستند.هزینه لیزر کردن این 15 تا زگیل که پراکنده هم هستند چقدره؟ ریز هستند.-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
به تعداد و سایز و محل زگیل ها بستگی دارد لذا بدون معاینه نمی توانم هزینه لیزر را مشخص کنم. در کل هزینه لیزر در غالب افرادی که مراجعه می کنند بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون هست که بعد از معاینه دقیق قیمت داده خواهد شد
-
- من مدت طولانی زخم هايى به رنگ سفید در ناحیه آلت تناسلی و مقعد بوجود میومد که خارش داشت یه مدت بعد حالت زخم پوست رفتگی پیدا میکرد و خودش خوب میشد. اما الان روز یه چیزی یه دونه مثل زیگیل دیدم. یعنی من مبتلا به اچ پی وی هستم؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
زگیل بصورت دانه های گئشتی خال مانند هستند نه زخم برای تشخیص در صورت تمایل عکس واضح بفرستید -
شهرزاد سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
الان به دونه ضایعه گوشتی که معلوم نیست شبیه چیه بوجود اومده متاسفانه عکس لود نشد -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
در هر حال در مواردی که شکی وجود داشته باشد بهترین کار نمونه برداری از ضایعه و آزمایش PCR هست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر خسته نباشید.میشه لطفا تصویری رو که براتون میفرستم ملاحظه بفرمایین آیا زگیل تناسلی است.و اگر هستش شما در مطبتون با لیزر میتونین درمان کنین
- دكتر جان من هر چند ماه يكبار تبخال از ٧ سانتيمتر پايين تر از ناف ميزنم ، يعنى از قسمت بالاى آلت كه شيو ميكنيم معمولا ، وقتى عود ميكنه روزى ٣ عدد آسيكلووير ميخورم يبار هم كه رفتم پزشك همين رو تجويز كرده بود با يه محلول كه ميزدم روش ، ميخوام بدونم درمان قطعى نداره ؟ يا وقتى عود ميكنه ميشه با ليزر از بين بردش ؟ كه اين همه طول نكشه هر بار بهبودى عمس هم ميفرستم از روز شروع بيمارى كه مثل تاول هستند چند تا كنار هم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
متاسفانه درماني نداره و با ليزر هم برطرف نميشه
ورزش، پرهيز از استرس و سيكار و قليان و فعاليت هاي جسماني سنكين كمك كننده هست.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

