به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر الهام یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    زگيل تناسلي سلام همسرم زگيل نوع 6دارد اولا كه أيا درمان دارد؟دوم اينكه من هيچ زگيل قابل مشاهده اَي ندارم چه ازمايشي بايد بدم كه بفهمم به چه نوعي مبتلا هستم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      زگيل هاي موجود درمان دارد ولي موارد ننفته را بايستي صبر كرد تا ظاهر شوند و سپس درمان كرد.
      خودتان هم تست پاپ اسمير و PCR انجام دهيد.
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر شهاب یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
    سلام عرض ادب، من زيگيل در ناحيه وسط دو پا تعدادي دارم. چند بار فيريز انجام شده توسط پزشكي ديگر، كه متاسفانه درمان صورت نپذيرفته، با توجه به نزديكي زمان عروسي ام، نياز به هنر درمان ان پزشك محترم دارم. پس از بررسي سايت اقاي دكتر جباري، از پزشك قبلي درباره واكسن براي خودم و نامزدم سوال كردم كه ايشان واكسن را نوشته و تهيه كردم و بار اول ان را زده ايم هر دونفر-چالش هاي پيش رو: اول تعدد زيگيل هاست دوم محل انها كه حساس است سوم نزديكي ازدواج چهارم بيان اين نكته است كه من در صورت كنار چشم خود يك زيگيل داشتم ان را توسط پزشك يعني دختر خاله ام ليزر كردم اما يك بار پيش از ليزر ان، اشتباها تيغ صورت را كه به ويروس هم اغشته بود جهت اصلاح ناحيه مياني بدن استفاده نمودم و زخمي هم ايجاد گشت. پشت گوش انداختن خودم باعث تعدد لكه هاي سياهي شد كه ابتدا تصور بر عدم مشكلات انها داشتم. پزشك قبلي تعداد زيادي را در ناحيه تناسلي با فريز از بين بردند. اما وسط پا( از زير بيضه ها تا مقعد) با چند بار فيريز مشكلاتش حل نشد. لذا مزاحم شما استاد محترم بايد شوم. با تشكر. با توجه به اينكه مسئله را با نمودم در صورت صلاحديد استاد براي بار اول جهت درمان مزاحم حضور شوم تا معاينه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      مشكلي نيست با مطب جهت ليزر اول وقت هماهنگ كنيد و حداقل نيم ساعت قبلش كرم زايلاپي زده و با نايلون فريزر بپوشانيد
      با توجه به محل نامناسب زگيل ها و زياد بودن تعداد و درشت بودن ضايعات هزينه ليزر بين يك تا يك و نيم مي شود كه قيمت دقيق بعد از معاينه مشخص مي شود
  • تصویر کاربر سولماز جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر … من خودم پزشك عمومي هستم … با تشكر خيلي خيلي زياد بابت امكان پرسش و پاسخ … واقعا تشكر ميكنم سوال بنده من چهار روزپيش كوتر كامل تناسلي انجام دادم جهت hpv الان به شدت پيگير مصرف داروهاي تقويت سيستم ايمني هستم كه بتونم همزمان با كوتر استفاده كنم يك دارو حاوي قارچ شيتاكه از داروخانه ريحان تهيه كردم ميخوام راهنمايي كنيد چه مقدار از اين كپسول ١٠٠ ميلي داره بخورم و در كنارش چه مكمل هاي ديگري چه مقداري مصرف كنم خواهش ميكنم من رو راهنمايي كنيد تا بتونم كامل با مكمل ها درمان بشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۶ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      من اين نوع را نمي شناسم ولي بهتره طبق دستور روش مصرف كنيد
      كپسول AHCC كه خودش از كشتقات قارچ سيتاكه هست روزي ٣ گرم هست
  • تصویر کاربر طوفان شنبه ۲۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    با سلام آقای دکتر . در این عکسی که برایتان فرستادم ایا این ها زگیل تناسلی هستند واقعا خجالت میکشم پیشه دکتر مراجعه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      خیر زگیل نیستند
  • تصویر کاربر ساسان شنبه ۲۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر حال و احوال شما ایشالله سالم باشید ی سوال خدمتتون داشتم ک منو نگران کرده من روی بیضه چپم ی کوچولو سفت شده مثل جوش میمونه اما روی بیضم و از داخل و از بیرون چیزی مشخص نیست و فقط با لمس دست مشخص هست میخواستم بدونم مشکل بنده چی هست ممنون میشم جوابم رو بدید ی دنیا تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۷ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید و ترجیحا سونوگرافی انجام دهید. تشخیص های متعددی می تواند مطرح باشد که اکثرا بی اهمیت است ولی برخی علل مهم بوده و نیاز به پیگیری و درمان دارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید