به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
سحر پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
سلام روز بخير آقاي دكتر همسر بنده ٨-٩ماه هست كه بالاي التش زگيل داره اما از اونجايي كه ما اطلاعات نداشتيم فكر كرديم چيز خاصي نيست و الان يه زگيل كوچكتر هم كنارش در اورده زگيل ها بالاتر از الت قرار دارند ممكن هست كه من مبتلا نشده باشم؟ چون من زگيل ندارم.ممكنه فقط ناقل باشم الان؟اگر مبتلا شده باشم توي مدت چند سال باعث سرطان دهانه رحم ميشه؟ احتمال سرطان واسه همسرم هست؟ من واقعا ترسيدم ميترسم سرطان بگيريم من تا الان تست پاپسمير هم ندادم و ترشحات بد بو هم دارم اما وقتي مترانيدازول ميخورم خوب ميشم دوباره يه مدت بعد همينجور ميشم ممنون ميشم راهنماييم كنيد-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
ريسك سرطان در كل بالا نيست بويژه در انواع كم خطر.
جواب سوال هاي شما در نتيجه ازمايش پاپ اسمير و تست PCRنهفته هست
لذا قبل از هر چيز ازمايش دهيد
-
- سلام. خسته نباشين. من دو بار از طريق تلگرام در مورد زگيل آلت تناسلي با شماره پيگيري b72gm939149 و I77wz739154 خدمتتون مزاحم شده بودم. برا معاينه حضوري، هفته پيش هم خدمت رسيدم و شما محلول verrumal تجويز فرمودين. الان 5 شب هستش كه من استفاده ميكنم و زگيل ها به اين اشكالي كه براتون ميفرستم در اومدن و حالت زخم قهوه اي رنگ پيدا كردن. سوال من اينه كه همچنان به مصرف محلول ادامه بدم؟ تا كي؟ اگر اين زخمها حالت چركين يا خوني پيدا كردن، بايد ادامه بدم و زينك اكسايد بزنم؟ يا اينكه بايد مصرف نكنم و منتظر بهبود زخم بمونم و بعد محلول رو مصرف كنم؟ ممنون ميشم توضيحات بفرماييد.
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۴ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
مشكلي كه در مورد استفاده از محلول هاي موضعي هست اينه كه نميشه دقيقا مشخص كرد كه تا كي بايد درمان را ادامه داد. به نظر من تا زماني كه مسطح شود درمان را ادامه دهيد در صورت عفونت يا خونريزي درمان را قطع و موپيروسين بزنيد.
خوبي درمان با ليزر اين هست كه اين مشكلات را ندارد.
-
- به شکل ی جوش کوچیک میمونه مثل همونایی که تو صورت و جاهای دیگه میزنه این چند ماه پیش به وجود اومده و بعدش دوتا و چهارتا شد و اندازشم کمی بزرگتر شده اصلا درد و خارش و هیچی نداره
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۳ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اين ها مولوسكوم هستند كه ويروسي بوده و از طريق رابطه جنسي منتقل مي شوند
-
- سلام آقای دکتر یک سال پیش مشکوک به زگیل تناسلی شدم ,به 3 دکتر مراجعه کردم که تشخیصشون زگیل تناسلی بود اما چند روز پیش که آزمایش pcr دادم جواب منفی بود…امکان داره نمونه براداری اشکال داشته؟ البته به ازمایشگاه زنگ زدم و گفتن نه مشکلی نیست…شاید مولوسکوم بوده…من میتونم عکس ضایعه هارو براتون بفرستم؟ ممنون
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
هيچكدام از اين ضايعات زگيل نيستند ولي در مورد عكس اول احتمالا مولوسكوم هستند
-
- سلام آقای دکتر
توی سوال قبلی ایم با این عکس پرسیده بودم که این چیه…فرمودید چون رابطبه با کاندوم بوده احتمال سرایت به آن نواحی بعید است….و گفتید آزمایش pcr بدهم….سوالاتی داشتم
قبل از طرح سوال بگم که امروز ینی یکسنبه 31 ام اون ضایعات رو چک کردم هر دو کوچکتر شده بودند به حدی که به سختی میتونستم ببینم و اطرافشون یکم ملتهب مانند بود.(عکس همان عکس اولی است که 12 روز پیش گرفته بودم.
اولا که این ضایعات بر فرض اگر زگیل نباشد احتملا چه چیزی است ؟؟؟؟
دوما آزمایش pcr را چگونه بدم و کجا چون این ضایعه در نواحی شروعی داخل مقعد است و اینکه بنده مرد هستم… چون شنیده بودم این آزمایش را فقط از زنان میگیرند…؟؟؟؟
سوما اینکه اگه زگیل باشه احتمال برطرف شدن خود به خودش هست ؟؟؟ و اگه احتمالش هست برای افزایش سیستم ایمنی بذن مهمترین نکات و مکمل ها چی هستن؟؟؟
چهارما اگر زگیل باشند شما توصیه میکنید که عمل جراحی شود یا مدتی منتظر بمانم؟؟؟
پنجما کسی من با اون رابطه مقعدی داشتم هم متاهل هست هم اینکه بنا به کفته خودش آخرین رابطه غیر از همسرش که با کاندوم هم بوده 2 سال پیش بوده و هیچ زگیلی در بدن ندارد…و کاندوم هم پاره نشده باز چقد احتمال داره این زگیل باشه ؟؟؟
وششم سوال اینکه آلت های تناسلی با هم تماس داشتند پس اگر زگیلی داشته نباید به آلت تناسلی هم زده باشد در حالی که در آلت تناسلی هیچ آثاری در زخم یا زگیل ندارم.؟؟؟؟
و آخرین سوال بهترین آزمایشگاه برای pcr در تهران کجاست ؟؟؟
خیلی ممنون-
امید یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
دکتر این عکس رو الان گرفتم
اولی همون جای عکس قبلی است که میشه سمت چپ مقعد….
عکس دومی سمت راست مقعد است -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اولا که این ضایعات بر فرض اگر زگیل نباشد احتملا چه چیزی است ؟؟؟؟………………………برجستگی های طبیعی مخاطی ناحیه انتهای روده
دوما آزمایش pcr را چگونه بدم و کجا چون این ضایعه در نواحی شروعی داخل مقعد است و اینکه بنده مرد هستم… چون شنیده بودم این آزمایش را فقط از زنان میگیرند…؟؟؟؟……………………..در آزمایشگاه با برس های مخصوص یا سوآپ روی نواحی مشکوک می کشند و آزمایش می کنند
سوما اینکه اگه زگیل باشه احتمال برطرف شدن خود به خودش هست ؟؟؟………………….بله
و اگه احتمالش هست برای افزایش سیستم ایمنی بذن مهمترین نکات و مکمل ها چی هستن؟؟؟…………………….ورزش، مصرف میوه جات و سبزیجات و سیر تازه و پرهیز از استرس
چهارما اگر زگیل باشند شما توصیه میکنید که عمل جراحی شود یا مدتی منتظر بمانم؟؟؟………………………………….درمان کنید
پنجم کسی من با اون رابطه مقعدی داشتم هم متاهل هست هم اینکه بنا به کفته خودش آخرین رابطه غیر از همسرش که با کاندوم هم بوده 2 سال پیش بوده و هیچ زگیلی در بدن ندارد…و کاندوم هم پاره نشده باز چقد احتمال داره این زگیل باشه ؟؟؟………………………………….خیلی کم
وششم سوال اینکه آلت های تناسلی با هم تماس داشتند پس اگر زگیلی داشته نباید به آلت تناسلی هم زده باشد در حالی که در آلت تناسلی هیچ آثاری در زخم یا زگیل ندارم.؟؟؟؟………………هر جا مالش شدید باشد ویروس کاشته می شود و در لمس معمولی انتقال نمی یابد
و آخرین سوال بهترین آزمایشگاه برای pcr در تهران کجاست ؟؟؟………………….خیلی جاها انجام می دهند مثل ازمایشگاه دکتر خسروشاهی و ….. - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

