به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدي دوشنبه ۱ خرداد ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    اينجانب قبلا زگيل ها را فريز كردم ولي مجددا عود كردند. سوالم اين بود كه آيا بعد از ليزر ديگه اين زگيلها عود نميكنن؟ و اينكه شما ليزر رو در مطب انجام ميدين؟ اندازه زگيل ها هم خيلي كوچك هست و تعدادش هم خيلي زياد نيست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ خرداد ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      سلام
      آيا بعد از ليزر ديگه اين زگيلها عود نميكنن؟ ……………………….در محل های جدید احتمال عود هست ولی در محلی که لیزر می شود خیر
      و اينكه شما ليزر رو در مطب انجام ميدين؟……………………………بله
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر مصطفی یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    زیگیل تناسلی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      سوالی نکردی که جوابی بدم
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      در مورد کف پات به متخصص پوست مراجعه کنید
      ولی در مورد ضایعات روی ناحیه تناسلی زگیل نیستند
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر رضا یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام
    مردی حدود 40سال هستم. 3سال پیش به بیماری زگیل تناسلی مبتلا شدم. زگیلهای قابل رویت را طی این 3 سال بارها فریز کردم. ازمایشگاه نوع ویروس را 11 تشخیص داد و واکسن گارداسیل را همان ابتدای بیماری تزریق کردم.
    اما دانه های بسیار ریزی شبیه زگیلهای کوچک بالای ناحیه تناسلی به کمک ذره بین دیده میشوند که سالهاست بدون تغییر مانده و بزرگ نمیشوند به نظر من.
    عکسهای ان را برای شما ارسال کردم. لطفا نظر بدهید ایا زگیل تناسلی هستند؟ و باید فریز یا لیزر کنم؟ سپاس
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من این ضایعات زگیل نیستند ولی بهتر است با لیزر پاکسازی شوند
  • تصویر کاربر الهام یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 303 مشاهده پرسش
    با درود آقای دکتر میشه قارچ شی تاکه را دوران شیردهی به صورت پخته در سوپ خورد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اطلاعاتی از اثربخشی و ایمن بودن این دارو در زمان بارداری و شیردهی در دست نمی باشد.
  • تصویر کاربر سیمین شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    با سلام و تشکر … من 41 ساله و متاهل هستم حدود چهار ماه پیش اچ پی وی نوع 16 تشخیص داده شد که کرایو انجام دادم . در مورد تزریق واکسن نظر چندین دکتر رو پرسیدم که توصیه به تزریق واکسن داشتن . ممنون میشم در مورد تزریق واکسن منو راهنمایی بفرمایید .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید