به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر الهام شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من ٣٣ سالمه و مجرد و باكره متاسفانه در مركز ليزر براي مو زائد ٢٠ روزه پيش متوجه شدم كه زگيل در ناحيه مقعد دارم و بالافاصله به دكتر محرابيان مراجعه كردم و ايشون در تاريخ٢٥ ارديبهشت برام كرايو انجام دادن الان طبق سرچ هايي كه كردم متوجه شدم ليزر روش كارامد تري هست و ميخام كه ادامه درمان رو با شما ادامه بدم با توجه به اينكه من كرايو كردم لطفا راهنماييم كنيد كه براي بعدها بايد چكار كنم و چه زماني مناسب هست كه براي معاينه و يا درمان خدمتتون برسم چون بايد از شهرستان بيام
    اينم عكس مقعدم كه كرايو شده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر مجید شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 934 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت جناب دکتر جباری بنده 29 سالمه – مجرد هستم و تا به حال رابطه جنسی نداشتم. سه هفته ای میشه که، یک دانۀ دقیقا خال مانند روی آلت تناسلی ام و دقیقا کنار خروجی ادرار من در اومده که اول زیر پوست بود و بعد بیرون اومد و الان به اندازه یک عدد ماشه و یا دو میلیمتر. دقیقا مانند خاله و حالت گوشتی داره. البته نه دردی داره نه خارج و نه هیچی. لازم به ذکره که بنده چند باری به دلیل گرما، بعد حمام لباس زیرم رو خیس پوشیدم و خوندم که باکتری در این محیط خوب رشد میکنه. و اینکه بعد از بررسی کاملی که کردم دیدم که این خال گوشتی فقط همین یک دونه اس و البته جای خیلی حساسیه که خیلی نمیشه با لیزر از بین برد. تشخیصتون رو می فرمائید که اگه بشه با دارو گیاهی رفع بسیار عالیه. چون من چند ماه پیش بواسیر هم گرفتم و در سه روز با دارو گیاهی کاملا درمان شد. متشکرم از راهنمایی شما آقای دکتر جباری عزیز
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 353 مشاهده پرسش
    با سلام ممنون از پاسخ به سوال ها آقای دکتر همسرم خارش شدید در دهانه رحم دارد دارویی برای این بیماری نیست (وستیبولار پاپیلوماتوز) اگر هست بفرمایید با دستور استفاده دارویی که خارش رو قطع کنه وجود داره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      از پماد كلونريمازول و هيدروكورتيزون مي تواند براي مدت يك هفته استفاده كند
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    اگر وستیبولار پاپیلوماتوز را لیزر نکنیم چه مشکلاتی پیش میاد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      مشکلی پیش نمیاد
    2. تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      علت خارش این ناحیه چیست
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      خارش تناسلي علل خيلي متعددي دارد مثل قارچ، حساسيت و ….. لذا بايستي توسط متخصص زنان معاينه و دارو استفاده كند
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر ممنون از جواب سوال قبلیم اما وستیبولار پاپیلوماتوز خطرناک هست دلیل این بیماری چیست درمان این بیماری چیست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      خطرناک نیست و دلیلش هم مشخص نیست و قابل سرایت هم نیست و درمانش لیزر هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید