به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ت.خ پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام وبا عرض خسته نباشید .من پسر ی 18 ساله هستم و تا حالا هیچ رابطی جنسی نداشتم اما ضایعات عجیبی در عرض یک هفته ی اخیر به یک باره گی روی آلت تناسلی ام (دقیقا روی محل ختنه گاه)پیدا شده و هیچ نشانه ای اعم از خارش سوزش و درد هم ندارد (به سختی قابل دیدن) در ابتدا یک ضایعه ی جوش مانند کوچک و سپس چندین ضایعه ی بسیار کوچکتر به صورت زنجیر وار در همان محل ایجاد شد من فکر میکنم زیگیل باشن آقای دکتر خواهش میکنم به من کمک کنید برای کاهشش چی کار کنم؟ برایتان عکس هم فرستادم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      من ضايعه ي خطرناك و نگران كننده و همچنين زگيل تناسلي نمي بينم توصيه مي كنم حضورا توسط ارولوژيست معاينه شويد.
  • تصویر کاربر حميد سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    با عرض سلام من قبلا بيماري زيگيل تناسلي داشتم و منجمد كردم الان بعد 4 سال احساس ميكنم باز دچار شدم چون حدود ١ سال هست فقط با يك نفر نزديكي ميكنم ايا ايشون هم امكان اين بيماريو داره؟ در ضمن امكان فرستادن عكس وجود دارد يا نه؟ ممنونم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      در عکس کمی ضایعه تان برای زگیل مشکوک هست بهتر است معاینه و در صورت نیاز نمونه برداری شوید
      در صورتی که زگیل باشد احتمال ابتلای شریک جنسی تان وجود دارد
  • تصویر کاربر احسان سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    با سلام من یه مدت قبل یه زگیل روی آلتم داشتم که نمیدونستم چیه و واسم مهم نبود دکترم نرفتم بعد چند ماه یدونه دیگه اضافه شده نمیدونم چیکار کنم و چه جوری از بین میره آیا درمان داره که از بین بره من خوندم که از ایدز بدتره و باعث سرطان میشه آیا واقعیت داره خیلی نگرانم چند روزه اعصابمو بهم ریخته رومم نمیشه برم دکتر
    1. تصویر کاربر احسان دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      .
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات زگیل تناسلی هستند و البته از ایدز بدتر نبوده و احتمال ابتلا به سرطان فقط در انواع پرخطر وجود دارد و این احتمال خیلی کم هست
      اگر تهران هستید برای درمان ضایعات توسط لیزر دی اکسید کربن می توانید حضورا مراجعه کنید
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر هادی سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 325 مشاهده پرسش
    باسلام ایا زگیلهای دهانی رو میشه درمان کرد , بعد از درمان دیگه نباید سکس داشته باشیم ,ایا این ویروس امکان داره بعد چند سال از بین بره,ایا کسی که این ویروس رو گرفته واز بدن دفع شده امکان داره دوباره همان نوع رو بگیره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      ایا زگیلهای دهانی رو میشه درمان کرد؟……………………بله برای اینکار بایستی به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید
      بعد از درمان دیگه نباید سکس داشته باشیم؟……………………….ترجیحا برای مدتی سکس نداشته باشید
      ایا این ویروس امکان داره بعد چند سال از بین بره؟………………………..در برخی افراد سیستم ایمنی می تواند ویروس را از بدن پاکسازی کند
      ایا کسی که این ویروس رو گرفته واز بدن دفع شده امکان داره دوباره همان نوع رو بگیره…………………..خیر
  • تصویر کاربر هادی دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 294 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت اقای دکتر من چند وقتی زگیل زدم که دکتر پوست گفت کم خطر هست و کرایو کرد ,در ضمن همسرم چند تا زگیل اطراف مقعدش زد که بعد چند ماه خود به خود رفت می خوام بدونم ایا ویروس از بدنش رفته بیرون ,ودیگه از من نمیگیره,در ضمن ما رابطه اورال هم داشتیم یعنی الان تو دهانمون هم زده ودیگه خوب نمیشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      معمولا اگر خودبخود از بین برود یعنی ویروسش از بدن پاکسازی شده ولی با اینحال بطور یقین نمیشه گفت که مبتلا نیستید
      داشتن سکس دهانی بدین معنا نیست که حتما دهان مبتلا شده است
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید