به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
ندا.م دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
سلام و خداقوت. آقاي دكتر من دختري ٢١ساله ام ك مدت دو ماه زيگيل تناسلي نوع٦و٥٤دارم،دكتر زنان بعد معاينه و تست پاپ اسمير به من گفت ك بايد فريز بشه و زيگيل داخلي ك سر واژنت زده بايد جراحي بشه و بعد از جواب پاپ اسميرم دكترم گفت كه بايد كلوپسكپي بشي مثل اينكه سلولاي دهاته رحمم حالت متاپلازي داره ولي هنوز نوبت نشده كه برم كلوپسكپي بيمارستان امام خميني تهران بخاطر اينكه منبع در اندي ندارم و نميخوام خونوادم متوجه بشن توان ماليم زياد نيست ميخوام براي درمان ا ين زيگيلاي روي پوستم خدمت شما برسم حدودا با چقد هزينه شما ميتونين برام انجام بدين خيلي ممنون ميشم كمكم كنين-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
تعداد زگیل هات خیلی زیاد هست و اگر همین تعداد باشد که در عکس مشخص است حدود 500 هزارتومان هزینه در بر خواهد داشت.
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر CO2
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش -
ندا.م دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
مچكرم .عذر ميخوام با ليزر هزينش ٥٠٠تومن ميشه ؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
بله با ليزر CO2 هزينش ٥٠٠تومن ميشه - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر
من یک ماه ازمایش از نوع 18 اچ پی وی دارم 31 سالمه دکتر برام تقویت ایمنی بدن تجویز کردن و گفتن اگر بودجه دارین ای اچ سی سی رو تهیه کنین روزی 3 گرم ظرف مدت 3 ماه تا 6 کاملا خارج میشه البته با توجه به سنم گفتن
من این قرص رو تهیه کردم نظر شما چیه ؟؟؟ هنوز نخوردم
اقای دکتر فقط یک زگیل در کشاله ران دارم برای اون چی کار کنم ؟؟ کوتر یا کرایو ؟/؟؟
اقای دکتر من در مدت این قرصها که مصرف میکنم میتونم بینیمو جراحی کنم برای انحراف ؟/ ممانعتی نداره ؟/ زنده باشید-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
من این قرص رو تهیه کردم نظر شما چیه ؟؟؟ ………………………من هم توصیه می کنم استفاده کنید
اقای دکتر فقط یک زگیل در کشاله ران دارم برای اون چی کار کنم ؟؟ کوتر یا کرایو ؟/؟؟…………………….لیزر از دو روشی که گفتید موثرتر است
اقای دکتر من در مدت این قرصها که مصرف میکنم میتونم بینیمو جراحی کنم برای انحراف ؟/ ممانعتی نداره ؟/…………………………اطلاعی از این دارو بر روی انعقاد خون در دست نیست لذا شاید بهتر باشد احتیاط کنید و زمان جراحی را به تعویق بیاندازید یا دارو را بعد از جراحی شروع کنید.
در ضمن با توجه به نوع 18 توصیه می کنم پاپ اسمیر و کولپوسکوپی هم انجام دهید.
-
- سلام دکتر. من سه ماه پیش با دوست پسرم سکس داشتم. بعد ی مدت متوجه ترشحات سفید رنگ شدم اول فک کردم قارچه و نادیده گرفتم بعد ی مدتی برجستگی های کوچکی رو خارج واژنم بین واژن و معقدم احساس کردم. سرچ کردم دیدم ی چیزی به اسم زگیل تناسلی داریم. بعد متوجه شدم داخل واژنم درست جلو دهانه رحمم هم پر شده. با سرکه خودمو شستم مرتب اونایی که روی پوست بودن رفتن ولی اونایی که تو ناحیه مخاطی دهانه رحم هستن تکون نمیخورن. چند تا سوال دارم: همه میگن این از علایم اچ ای ویه. درسته آیا؟ اگه لازمه قبل مراجعه حضوری به خود شما من آزمایش اچ ای وی بدم. اگر آزمایش دیگری هم لازمه بگید من بدم حتما. دکتر استرس دارم میشه بگید چند درصد کسایی که این مشکل رو دارن اچ آی وی مثبت میشن؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
همه میگن این از علایم اچ ای ویه. درسته آیا؟……………………خیر
اگه لازمه قبل مراجعه حضوری به خود شما من آزمایش اچ ای وی بدم. اگر آزمایش دیگری هم لازمه بگید من بدم حتما……………بله بهتره این آزمایشات را انجام دهید: HIV Ab, HBS Ag, HCV Ab, VDRL این آزمایشات برای ایدز و هپاتیت و سیفلیس هست.
دکتر استرس دارم میشه بگید چند درصد کسایی که این مشکل رو دارن اچ آی وی مثبت میشن؟………………………زگیل تناسلی بیماری کاملا جدای از اچ آی وی هست ولی چون رفتار پر خطر و غیر ایمن داشته اید بهتر است که آزمایشات را انجام دهید.
-
- سلام، وقت بخير.
خانم ٢١ساله هستم، با كسي كه زگيل تناسلي خال مانند دارد رابطه (تقريبا يك ماه پيش)داشتم و پارتنرم بعد از رابطه متوجه زگيلش شد و اقدام به درمان كرده( حدود ٣ هفته پيش) من نيز ٢ روز است متوجه ضايعه جوش مانند اطراف مقعدم شدم. به دليل تعطيلات خواستم از اين طريق سوال كنم كه زگيل هستند يا نه؟
ممنون-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
كيفيت، درشت نمايي و شفافيت عكس براي تشخيص مناسب نيست در صورت امكان عكس واضح تري ارسال كنيد.
-
- سلام خسته نباشيد من ويروس اچ پي وي نوع ١٦ را دارم يك دختر بچه ٢.٥ دارم مي خواستم ببينم از راه دهان من ميشه به بچم انتقال پيدا بكنه گاهي اوقات ادامس دهني من را خورده اصلا حواسم نبوده خيلي نگران هستم چ ازمايشي بايد دخترم بده
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۳ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
از طريق بزاق و آدامس منتقل نمي شود ضمن اينكه شما HPV ناحيه تناسلي تان مثبت هست نه ناحيه دهاني لذا به نظر من جاي نگراني نيست.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

