به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
مژگان شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
M. Farahani: سلام خسته نباشید 27 سالمه نزدیک دوساله ازدواج کردم سال گذشته دچار زیگیل تناسلی شدم با مراجعه ب دکتر و استفاده پدوفیلین 10% بهبود یافتم اما در حد چندتا دونه بعدا زدم که دیگه ن رشد کرد ن تغییر همسرمم دچار زیگیله و با لیزر که بیمار خودتون هست مراحل درمان و طی میکنی ولی چند روزی میشه بافت های برجسته شبیه به زیگیل در واژن دیدم که دو خط در حدود 4 سانتی در دو طرف دهانه واژن زدم استرس و ناراحتی داشتم چون فکر میکردم زیگیله بعد از پیگیری علایمم در سایت های پزشکی بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز هست نه زیگیل تناسلی هنوز ب متخصص مراجعه نکردم میشه راهنماییم کنید که ایا با دارو امکان بهبود و از بین رفتن داره یا نه . ایا لزومی داره رابطمو(سکس) با همسر قطع کتم دچار عفونت هم هستم لطفا راهنمتیی بفرمایید با تشکر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر بنده بهتر است ابتدا معاينه شويد چون اگر وستيبولار پاپيلوماتوزيس باشد نيازي به اين دلواپسي و درمان و سختگيري در رابطه نيست.
-
- سلام . بنده تا 5 سال پيش دچار چاقى مفرط بودم و به تبع آن خالهاى گوشتى در نقاط مختلف و جوشهاى بزرگ در زير شكم و كشاله ران داشتم كه دليل آن ها را چاقى ميدونستم . براى همين خال گوشتى موجود در زير آلت رو ناديده گرفتم . ولى الان با وجود كم كردن ٣6 كيلو وزن هرچند ماه يكبار جوشهايي در ناحيه شكم دارم و متاسفانه چيزي كه فكر ميكردم خال گوشتى باشه با توجه به اطلاعاتي كه بدست آوردم زگيل تناسلى است كه حالا بعد از چند سال به تعداد آن افزوده شده . من تا حالا كوچيكترين ارتباط جنسى با كسى نداشتم الان شديدا دچار مشكل براى گفتن اين قضيه به خانواده شدم لطفا كمكم كنيد
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
خيالتان راحت باشد اين ضايعات زگيل تناسلي نيستند
-
- من28 سالمه چند وقته که به متخصص زنان مراجعه کردم و متوجه زیگیل تناسلی در قسمت مبیرونی مقعد شدم .یه دوره کرایو تراپی کردم و محلول پودفلین با اکسید دوزنگ استفاده میکنم.میخواستم بدونم برای واکسینه شدن باید اقدام کنم یا فایده ای نداره؟ممکنه با کرایو تراپی جوابی بگیرم یا بهتره لیزر کنم ؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
واكسن روي زگيل هاي موجود تاثيري ندارد ولي اگر مجرد هستيد و در آينده امكان دارد شريك جنسي جديدي داشته باشيد واكسن مي تواند مفيد باشد ولي اگر متاهل هستيد واكسن سودي براي شما ندارد. ليزر نتيجه ي بهتري نسبت به كرايو دارد.
-
- بهترین روش برای درمان زیگل تناسلی چیست و هزینه آن چقدر میباشد ؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بخش قابل توجهي از ضايعات در عكس كيست اپيدرموئيد هستند و فقط برخي از آن ها زگيل هستند. بهترين درمان ليزر هست و هزينه بر اساس معاينه كامل قابل ارايه مي باشد
-
- سلام
خسته نباشید
27 سالمه نزدیک دوساله ازدواج کردم
سال گذشته دچار زیگیل تناسلی شدم
با مراجعه ب دکتر و استفاده پدوفیلین 10% بهبود یافتم اما در حد چندتا دونه بعدا زدم که دیگه ن رشد کرد ن تغییر
همسرمم دچار زیگیله و با لیزر که بیمار خودتون هست مراحل درمان و طی میکنی
ولی چند روزی میشه بافت های برجسته شبیه به زیگیل در واژن دیدم که دو خط در حدود 4 سانتی در دو طرف دهانه واژن زدم
استرس و ناراحتی داشتم چون فکر میکردم زیگیله بعد از پیگیری علایمم در سایت های پزشکی بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز هست نه زیگیل تناسلی
هنوز ب متخصص مراجعه نکردم
میشه راهنماییم کنید که ایا با دارو امکان بهبود و از بین رفتن داره یا نه .
ایا لزومی داره رابطمو(سکس) با همسر قطع کتم
دچار عفونت هم هستم
لطفا راهنمتیی بفرمایید با تشکر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من بهتره معاينه شويد و اگر وستيبولار پاپيلوماتوز هستند نياز به درمان و اين همه احتياط و استرس نيست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

