به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر زگیل چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    زگیل تناسلی اونم رو زبان و تو دهان گرفتم نمی دونم چه خاکی تو سرم بریزم از طرفی هم مجردم و در شرف ازدواج ..از طرفی عذاب وجدان بابت اینکه اونو مریض نکنم و از طرفی درد اینکه ابروم نره…و ترس از بیماری ک زیاد بشه و ابرومو ببره
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم برای تشخیص صحیح و درمان به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.
  • تصویر کاربر سونیا چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    روی واژن 2 تیکه لک دایره شکل کوچیک هست می خواستم بدونم این میتونه زیگیل باشه؟یا چیز دیگه ای؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در ین عکس ها به زگیل شبیه می باشد
  • تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 339 مشاهده پرسش
    با سلام من حدود 5 سال پیش یه زگیل روی گونه سمت راست صورتم زد. بار اول کوتر کردم و حدود یک سال اثری ازش نبود. دوباره رشد کرد و 2 بار دیگه هم کوتر کردم اما بازم رشد کرد. تا اینکه اومدم تهران و الان دانشجو هستم. 5 الی 6 بار بیمارستان رازی کرایو کردم. اما بازم رشد کرده . الان حدودا اندازه یه نخود داره میشه و کلافم کرده. لیزر دی اکسید کربن و یا تزریق آنتی ژن میتونه مفید باشه؟ لطفا اگه ویزیت حضوری لازمه بهم بگید تا بیام. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      هم می شود لیزر co2 کرد و هم با جراحی حذفش کرد که در هر دو حالت جاش خواهد ماند. البته ترجیحا بایستی زیر نظر متخصص پوست انجام شود.
    2. تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون
      یه متخصص پوست باتجربه و کاردان میشه بهم معرفی کنید.
      با سپاس
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      دکتر کیانی کلینیک سعادت آباد
    4. تصویر کاربر مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      ممنون از سامانه خوبتون
      ان شالله که همه پزشکای ایران که آرزوشون خوب شدن همه بیماران هست و نه زیاد شدن اونا، موفق باشن
      از جمله شما…
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سپاسگزارم
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر پویان سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 341 مشاهده پرسش
    من پارسال 1بار سوزوندم ولی دوباره چندماهی هست مجددا دراومده این زگیلا.در حد 7_8 تا هست. خواستم ببینم بهترین راه درمان قطعیش چی هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ليزر درمان خيلي مناسبي براي زگيل تناسلي است البته احتمال عود در مكان هاي جديد وجود دارد.
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر عليرضا سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    سلام لطفاً بفرماييد چه كرم يا پمادي براي درمان من بهتر است و شما تجويز ميكنيد ؟من چند ماه قبل به روش كرايو نزد دستيار دكتر پوست اقدام به برداشتن زگيل تناسلي كردم ولي جاي ان باقي مانده ودر اثر تماس جنسي يا اصلاح سوزش دارد ( جاي زخمي كه در اثر روش كرايو ايجاد شده ) و در حال حاضر بعضي از نقاط پوست كه قبلاً زخم بوده به رنگ سفيد درامده با مراجعه به دكتر براي درمان پماد اليدل ٣٠ گرم تجويز شده ولي اثرات زيادي دارد و در اين مدت با سايت شما اشنا شدم ايا اين پماد براي درمان مشكل من مفيد هست يا خير ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      من خيلي با اليدل موافق نيستم و توصيه به مصرف اين پماد براي شما را ندارم
    2. تصویر کاربر عليرضا سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      تجويز شما چه پماد يا كرم مناسب هست ؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      من كرم cicalfate را براي شما پيشنهاد مي كنم.
    4. تصویر کاربر عليرضا سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      محصول شركت اون؟
      روزي چند بار مصرف كنم ؟
      با تشكر از شما
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      روزي دو بار
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید