به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
زگیل چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
زگیل تناسلی اونم رو زبان و تو دهان گرفتم نمی دونم چه خاکی تو سرم بریزم از طرفی هم مجردم و در شرف ازدواج ..از طرفی عذاب وجدان بابت اینکه اونو مریض نکنم و از طرفی درد اینکه ابروم نره…و ترس از بیماری ک زیاد بشه و ابرومو ببره-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای تشخیص صحیح و درمان به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید.
-
- روی واژن 2 تیکه لک دایره شکل کوچیک هست می خواستم بدونم این میتونه زیگیل باشه؟یا چیز دیگه ای؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
در ین عکس ها به زگیل شبیه می باشد
-
- با سلام من حدود 5 سال پیش یه زگیل روی گونه سمت راست صورتم زد. بار اول کوتر کردم و حدود یک سال اثری ازش نبود. دوباره رشد کرد و 2 بار دیگه هم کوتر کردم اما بازم رشد کرد. تا اینکه اومدم تهران و الان دانشجو هستم. 5 الی 6 بار بیمارستان رازی کرایو کردم. اما بازم رشد کرده . الان حدودا اندازه یه نخود داره میشه و کلافم کرده. لیزر دی اکسید کربن و یا تزریق آنتی ژن میتونه مفید باشه؟ لطفا اگه ویزیت حضوری لازمه بهم بگید تا بیام. ممنون
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
هم می شود لیزر co2 کرد و هم با جراحی حذفش کرد که در هر دو حالت جاش خواهد ماند. البته ترجیحا بایستی زیر نظر متخصص پوست انجام شود. -
مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
ممنون
یه متخصص پوست باتجربه و کاردان میشه بهم معرفی کنید.
با سپاس -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
دکتر کیانی کلینیک سعادت آباد -
مرتضی چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
ممنون از سامانه خوبتون
ان شالله که همه پزشکای ایران که آرزوشون خوب شدن همه بیماران هست و نه زیاد شدن اونا، موفق باشن
از جمله شما… -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سپاسگزارم - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- من پارسال 1بار سوزوندم ولی دوباره چندماهی هست مجددا دراومده این زگیلا.در حد 7_8 تا هست. خواستم ببینم بهترین راه درمان قطعیش چی هست
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ليزر درمان خيلي مناسبي براي زگيل تناسلي است البته احتمال عود در مكان هاي جديد وجود دارد.
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش
-
- سلام لطفاً بفرماييد چه كرم يا پمادي براي درمان من بهتر است و شما تجويز ميكنيد ؟من چند ماه قبل به روش كرايو نزد دستيار دكتر پوست اقدام به برداشتن زگيل تناسلي كردم ولي جاي ان باقي مانده ودر اثر تماس جنسي يا اصلاح سوزش دارد ( جاي زخمي كه در اثر روش كرايو ايجاد شده ) و در حال حاضر بعضي از نقاط پوست كه قبلاً زخم بوده به رنگ سفيد درامده با مراجعه به دكتر براي درمان پماد اليدل ٣٠ گرم تجويز شده ولي اثرات زيادي دارد و در اين مدت با سايت شما اشنا شدم ايا اين پماد براي درمان مشكل من مفيد هست يا خير ؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
من خيلي با اليدل موافق نيستم و توصيه به مصرف اين پماد براي شما را ندارم -
عليرضا سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
تجويز شما چه پماد يا كرم مناسب هست ؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
من كرم cicalfate را براي شما پيشنهاد مي كنم. -
عليرضا سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
محصول شركت اون؟
روزي چند بار مصرف كنم ؟
با تشكر از شما -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
روزي دو بار - نمایش سایر 4 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

