به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
یاسمن شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
من دور مقعدم زگیل تناسلی داشتم بعدش چنتا دونه لبه های بیرونی ناحیه تناسلیم زد اول از اسید استفاده میکردم ولی رفتم کرایو دور مقعدم از حدود 20تایدونه مونده و بالای ناحیه تناسلیمم یکی الان متوجه چیزی زیر لب بالام شدم حس میکنم زیگیله باید چیکار کنم؟لیزر میشه؟یا همون کرایو؟واکسن هم هنوز نزدم!هزینشو میشه بهم بگید؟هزینه لیزر چی؟اگ رو لوزه هام بزنه هم باید لیزر کنم؟درد داره؟میترسم.هزینش چقدره؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ضایعه خیلی کوچک هست و قابل افتراق نمی باشد توصیه می کن اگر ظرف یک هفته ی آینده از بین نرفت ازش برای آزمایش PCR نمونه گیری کنند.
در کل توصیه می کنم اگر ضایعه مشکوکی در دهان دارید یا نگران این قضیه می باشدی توسط متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوید
-
- Lili: سلام خسته نباشید شوهرم چندتا چیز ریز جدا ازهم ب رنگ پوست ک همه در امتدادخط ختنه جایی ک پوست ختنه رو جدا میکنن داره میگه ازوقتی هم ب یاد داره اینارو داره والان س ساله ازدواج کدیم اصلا تغییرنکرده دکترمجاری اداری رفته کفته پاپول مرواریدیه ولی من عکس اینترنتو نکاه کردم پاپول ها روی لبه کلاهک الت هستن الان ب شک افتادم پاپول فقط روی لبه کلاهک رشد میکنه؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
پاپول های مرواریدی فقط روی لبه ی کلاهک رشد می کند ولی وجود این ضایعات در امتداد خط ختنه هم غالبا طبیعی است و بیماری محسوب نمی شود. برای اطمینان بیشتر می توانید عکس هم بفرستید -
و.حمزه شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام ممنون با عرض معذرت دکتر عککسشو فرستادم -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
عکس کاملا تار و مبهم هست - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
آقای دکتر من دارای زگیل تناسلی بودم که 7ماه قبل از طرف شما لیزر درمانی شدم 6ماه بود که اصلا چیزی مشاهده نمیکردم ولی چند وقت پیش یکسری برجستگی های خیلی ریز در پوستم دیدم که احساس کردم ریشه مو شاید باشه ولی الان میبینم زگیل هستند. منتظر بمونم تا بزرگ بشن یا باید هر چه زودتر لیزر بشن؟
واینکه 1 ماهی هست که نعوظ سستی دارم میتونه از علایم زگیل باشه ؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
برخی از این ها زگیل نیست اواخر فروردین 96 مراجعه کنید
-
- سلام اقای دکتر.خسته نباشین.من خانم 25 ساله هستم.داخل قسمت تناسلی بالای کلیتوریس یک ضایعه گوشتی صورتی رنگ پیدا کردم.کتار لب های کوچک هم به سمت داخل ضایعه های سفید رنگ بصورت خطی دارم.میخواستم ببینم ایا مبتلا به زگیل تناسلی هستم؟برای تشخیص باید به دکتر زنان مراجعه کنم یا ارولوژیست؟ضمن اینکه سوزش و خارش هم اصلا ندارم.ایا امکان ارسال عکس وجود داره برای اینکه تشخیص بدین؟
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اون ضايعه ي بزرگ به احتمال زياد زگيل هست ولي ضايعات سفيد كوچك بافت طبيعي است. ابتدا به متخصص زنان مراجعه كنيد.
-
- سلام اقای دکتر من حدود 3 ماهدقبل چن تا مثل جوش که سرش ساه بود و گوشتی نبود به صورت خط عمود زیر نافم دراومدالانم پاک شده فقط جاش به صورت چن تا لکه کوچک قهوه ای مونده که برجستگی هم نداره و اصلا خارش و سوزشم نداره0با عرض معذرت عکسشو میفرستم براتونلطفا راهنماییم کنیدخیلی ممنونتون میشچممیشم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اين ها زگيل و بيماري عفوني خطرناك ديگري نبوده و جاي نگراني هم ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

