به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر یاسمن شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
    من دور مقعدم زگیل تناسلی داشتم بعدش چنتا دونه لبه های بیرونی ناحیه تناسلیم زد اول از اسید استفاده میکردم ولی رفتم کرایو دور مقعدم از حدود 20تایدونه مونده و بالای ناحیه تناسلیمم یکی الان متوجه چیزی زیر لب بالام شدم حس میکنم زیگیله باید چیکار کنم؟لیزر میشه؟یا همون کرایو؟واکسن هم هنوز نزدم!هزینشو میشه بهم بگید؟هزینه لیزر چی؟اگ رو لوزه هام بزنه هم باید لیزر کنم؟درد داره؟میترسم.هزینش چقدره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      این ضایعه خیلی کوچک هست و قابل افتراق نمی باشد توصیه می کن اگر ظرف یک هفته ی آینده از بین نرفت ازش برای آزمایش PCR نمونه گیری کنند.
      در کل توصیه می کنم اگر ضایعه مشکوکی در دهان دارید یا نگران این قضیه می باشدی توسط متخصص گوش و حلق و بینی معاینه شوید
  • تصویر کاربر و.حمزه یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 512 مشاهده پرسش
    Lili: سلام خسته نباشید شوهرم چندتا چیز ریز جدا ازهم ب رنگ پوست ک همه در امتدادخط ختنه جایی ک پوست ختنه رو جدا میکنن داره میگه ازوقتی هم ب یاد داره اینارو داره والان س ساله ازدواج کدیم اصلا تغییرنکرده دکترمجاری اداری رفته کفته پاپول مرواریدیه ولی من عکس اینترنتو نکاه کردم پاپول ها روی لبه کلاهک الت هستن الان ب شک افتادم پاپول فقط روی لبه کلاهک رشد میکنه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      پاپول های مرواریدی فقط روی لبه ی کلاهک رشد می کند ولی وجود این ضایعات در امتداد خط ختنه هم غالبا طبیعی است و بیماری محسوب نمی شود. برای اطمینان بیشتر می توانید عکس هم بفرستید
    2. تصویر کاربر و.حمزه شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام ممنون با عرض معذرت دکتر عککسشو فرستادم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      عکس کاملا تار و مبهم هست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر حسام شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 256 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر من دارای زگیل تناسلی بودم که 7ماه قبل از طرف شما لیزر درمانی شدم 6ماه بود که اصلا چیزی مشاهده نمیکردم ولی چند وقت پیش یکسری برجستگی های خیلی ریز در پوستم دیدم که احساس کردم ریشه مو شاید باشه ولی الان میبینم زگیل هستند. منتظر بمونم تا بزرگ بشن یا باید هر چه زودتر لیزر بشن؟
    واینکه 1 ماهی هست که نعوظ سستی دارم میتونه از علایم زگیل باشه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      برخی از این ها زگیل نیست اواخر فروردین 96 مراجعه کنید
  • تصویر کاربر مهتاب پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.خسته نباشین.من خانم 25 ساله هستم.داخل قسمت تناسلی بالای کلیتوریس یک ضایعه گوشتی صورتی رنگ پیدا کردم.کتار لب های کوچک هم به سمت داخل ضایعه های سفید رنگ بصورت خطی دارم.میخواستم ببینم ایا مبتلا به زگیل تناسلی هستم؟برای تشخیص باید به دکتر زنان مراجعه کنم یا ارولوژیست؟ضمن اینکه سوزش و خارش هم اصلا ندارم.ایا امکان ارسال عکس وجود داره برای اینکه تشخیص بدین؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اون ضايعه ي بزرگ به احتمال زياد زگيل هست ولي ضايعات سفيد كوچك بافت طبيعي است. ابتدا به متخصص زنان مراجعه كنيد.
  • تصویر کاربر الهامی جمعه ۱۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 267 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من حدود 3 ماهدقبل چن تا مثل جوش که سرش ساه بود و گوشتی نبود به صورت خط عمود زیر نافم دراومدالانم پاک شده فقط جاش به صورت چن تا لکه کوچک قهوه ای مونده که برجستگی هم نداره و اصلا خارش و سوزشم نداره0با عرض معذرت عکسشو میفرستم براتونلطفا راهنماییم کنیدخیلی ممنونتون میشچممیشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ها زگيل و بيماري عفوني خطرناك ديگري نبوده و جاي نگراني هم ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید