به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
وحید پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 305 مشاهده پرسش
Omid.R:
باسلام خدمت دکتر دلسوز.من پسری۲۷ ساله هسم مدتیه متوجه یه خال گوشتی در نوک آلت تناسلی و هم چنین دو زایده گوشتی بسیار ریز در محل جوشگاه ختنه شدم ک البته نمیدونم از کی بوجود اومدن.اقلا دو س سالیه میدونم ک هستن.نامزدم با اینکه دوساله رابطع غیر دخولی داریم اماهیچ علامتی نداره.ضمنا برای تشخیص زگیل با سرکه سیب هم تست کردم ولی خوشبختانه تغییر رنگی نداشتن. دکترهم گفت ب احتمال خییلی زیاد زگیل نیستن ولی برا اطمینان باید نمونه برداری شن. میخاستم بدونم میشه به تست با سرکه سیب اعتماد کنم. چون واقعا برام نمونه برداری خیلی سخته.باتشکر از دلسوزیتون جناب دکتر-
وحید چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
اینم ی زایده دگ ک عرض،کردم خدمتتون -
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگرچه تست سركه سيب قابل اطمينان نيست ولي اين ضايعات زگيل نيستند و نيازي هم به آزمايش نيست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- نام بیماری من چیه? راه درمان
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
میشه عکس واضح تری بفرستید؟
این ضایعه سفت هست؟
خارش دارد؟ -
علیرضا یکشنبه ۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام . ضایعه در ابتدا به صورت جوش چرکی بود که در اثر دستکاری این شکلی شد . سفته وسطش فرو رفتگی داره و هیچگونه درد یا خارش نداره . -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
به نظر من شبیه غدد سباسه اکتوپیک هست که جای نگرانی هم ندارد البته اگر ظاهرش برای تان ناخوشایند است با لیزر قابل برطرف شدن هست -
علیرضا دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
آقای دکتر جسارتا هزینه لیزر کردن چه قدر در میاد
کم مونده بگه زن و بچههای ضامنها رو هم بیار
این پشت گروگان بگیریم ??
@samardis ????ر چه قدره? -
علیرضا دوشنبه ۹ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
عذر خواهی میکنم بابت اضافه پیام . دستم خورد -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
100000 تومان - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر. آیا اگر واکسن گارداسیل بجای بازو در باسن تزریق شود ایرادی داره؟ حالا که تزریقات این کار را انجام داده پیشنهاد شما چیه ؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ترجیحا بهتر است در بازو تزریق شود ولی اگر در باسن تزریق شده است نیازی به تکرار آن نیست
-
- سلام اقای دکتر خواهش میکنم پاسخ بدهید ممنو دختری، 25ساله هستم دو سالی هست که احساس میکنم بالای هر دو لبه اندام تناسلی من ،از خود همون و گوشت و پوست اون ناحبهخ،شبیه شاخک بیرون اومده و شکل گرفته کوچیک و لی قابل رویته درد نداره جوش نیست داخلش اب هم جمع نشده همونجور صورتیه نه قرمزتر این چیه اقای دکتر پیش متخصص رفتم گفت چیزی نیست
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
البته بدون معاینه و رویت ضایعات نمی توان نظر دقیقی داد تشخیص های احتمالی شامل ضایعاتی مثل کراتوز سبورئیک، اسکین تگ، فیبروما, سیرینگوما, آنژیوکراتوما, و در نهایت زگیل تناسلی می باشد
-
- سلام دو روزه كه روي آلت تناسلي ام تعداد كمي لكه هاي سياه شبيه خال ديدم بدون درد و سوزش دقيقا نميدونم چيه ميخواستم راهنماييم كنيد كه اگه زيگيله درمانش چيه و چقدر خطرناك هست و اگه امكان داره عكس براتون إرسال كنم خيلي نگرانم در ضمن من متأهل هستم ممنون
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من زگیل تناسلی است گرچه برای تشخیص قطعی نیاز به معاینه ی حضوری است
همسرتان هم بایستی به متخصص زنان برای معاینه و تست مراجعه کنند
زگیل تناسلی درمان های متعددی دارد که یکی از بهترین درمان ها لیزر می باشد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

