به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
mahtab دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
سلام بعد فریز زگیل میشه بی کاندوم سکس کرذ؟؟؟
کسی که علامت نداره با چه ازمایشی بفهمه که زگیل داره ؟؟؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
سلام بعد فریز زگیل میشه بی کاندوم سکس کرذ؟؟؟……………………………….خیر
کسی که علامت نداره با چه ازمایشی بفهمه که زگیل داره ؟؟؟…………………..آزمایشی ندارد
-
- سلام خسته نباشید.اقای دکتر همسرم دچار زگیل شد دکتر محلول تری کلرو استیک رو دادن ولی بخاطر دقت نکردن چندقطره زیر الت تناسلی ریخت وسوزش داره و پوسته پوسته شده با چه چیزی این درد کم میشه لطفا سریع جواب بدید متشکرم
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
پمادهاي متعددي ميشه زد براي سوختگي مثل زينك اكسيد، كالامين و پمادهاي سوختگي -
سحر یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
خیلی ممنونم فقط میخواستو بپرسم چون زیرالت قسمت بیضه هست خطرناک نیست مشکلی در اینده پیش نمیاد از لطفتون خیلی خیلی ممنونم -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
غالبا مشكلي رخ نميدهد فقط مواظب باشيد عفونت نكند -
سحر یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
واقعا از لطفتون ممنونم منو از نگرانی در اوردین دکتر پماد موپرسین و سفالکسین دادن امیدوارم تاثیر داشته باشه -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
حتما تاثیر دارد موفق باشید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- باسلام .آقای دکتر از وقتی که یاد دارم یه زگیل کوچک رو چشمم ودوتا درگردنم بود.3ماه پیش ماموریت نهران اومدم درهتل ساکن بودم یک هفته بعداز برگشت دو زگیل دراطراف ویکی بر روی جدار الت تناسلی دیدم متاسفانه بعلت عدم اگاهی دوبار رابطه جنسی بدون کاندوم باخانمم داشتم ولی بعد که مطالعه کردم از کاندوم استفاده کردم ولی هیج اثری تا امروزیعنی بعداز3ماه از زگیل تناسلی درخانمم مشاهده نشده.درضمن این زگیلها درد یا خارش اصلا ندارن.چکار باید کنم.ایا ازمایش خون باید بدم ؟درضمن همیشه بهداشت فردی را رعایت و رابطه جنسی با کس دیگری نداشتم هرگز.لطفا راهنمایی بفرمایید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
قدم اول معاينه و تشخيص ضايعه هست كه ايا اصلا زگيل تناسلي هست يا خير و اگر شكي وجود دارد ميشه از ضايعه نمونه برداري كرد و اگر تشخيص قطعي شد نوبت بررسي همسرتان هست
-
- سلام.آقای دکتر لطفا کمکم کنید.یک هفته پیش برای اولین بار زگیل تناسلی گرفتم درناحیه مخاطی لبه ی رحمم.از پودوفیلین استفاده کردم و در یک هفته ظاهرش ریخت.الان دو روزه خبری از زگیل ها نیست و من الان پریود شدم.در دوران پریودی ک همش رحم خیسه و برای رشد مجدد زگیل شرایط مساعد میشه من الان باید چیکارکنم؟ لطفا کمکم کنید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
نگران نباشيد اتفاق خاصي نمي افتد اگر بازم رشد كرد مجددا از پودوفيلين استفاده كنيد
-
- آیا راهی هست ک از خارج از کشورکپسول ahcc رو برامون بفرستن؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱۰ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
از طريق دوست و آشما در خارج از كشور
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

