به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام، آیا با زدن محلول پدوفیلین بر روی زگیل مقعدی آیا سوزش ایجاد میشود؟ من وقتی محلول رو میزنم به یک چیزی شبیه جوش بر روی مقعدم سوزش ایجاد میشود دلیل چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      از عوارض پودوفیلین سوزش هست بویژه در نواحی حساسی مثل مقعد
  • تصویر کاربر مصطفی سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 590 مشاهده پرسش
    با سلام و عرض خسته نباشید به شما
    من جوان 24 ساله هستم و هیچ گونه رابطه جنسی نداشته حتی تماس با ناحیه جنسی کسی نداشته، ولی برامدگی های سفید رنگ و سفت روی ختنه گاهم بود که ماه ها تا سالها نرفته و با مراجعه به دکتر با لیزر انهارو از بین بردم ولی یکی از انها زیر حشفه ام هنوز هست که اصلا از بین نرفته و تفاوتی نکرده، اما سوال من اینجاست ایا ممکنه اینها زگیل تناسلی باشند؟
    از طرفی بعد از سه ماه درمان با لیزر دیگر باز نگشته اند حالا میبینم انتهای کیسه بیضه دقییقا روی خطش یه سری برامدگی های پوستی هست که انگار پوست اضافه است و کش میایند و دقیقا نمیدانم اینها زیاد میشوند یا نه ولی میدانم از قبل بلوغ وجود داشته اند، من هروز حمام رفته و گاها چندسالیست که روزی دوبار شرمگاه خود را با اب و صابون میشویم، ایا این برامدگی ها ناشی از استفاده از ژیلت یا اسپری موبر بوده؟، من بیش از سه ماه که با ماشین اصلاح میکنم ناحیه تناسلی و تحتانی ام را،
    لازم به زکر است تمامی برامدگی های شرح داده شده بدون درد، هم رنگ پوست هستند، هیچ گونه ترشح نداشته ، سوزش نداشته، اختلال جنسی هم ندارم بابت اینها
    لطفا منرا راهنمایی کنید، از تمامی نقاط شرح داده شده عکس ضمیمه سوال میکنم، بازم از راهنمایتان ممنون و منتظر پاسخ شما هستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      همه ی این موارد جزو بافت طبیعی ناحیه تناسلی بوده و نیازی به درمان ندارند
  • تصویر کاربر مصطفى سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام
    وقت بخير
    اقاى دكتر يه سوال داشتم درباره درمان زيگيل به وسيله کوتریزاسیون، ايا خوب است و بعد از كوتر بايد از كرم يا ژل خواصى استفاده كرد ؟ ايا كوتر همان ليزرى هست كه شما تو سايت توضيح داديد؟؟
    ممنون ميشم راهنمايي كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      کوتر با لیزر متفاوت است و اصولا کوتر روش چندان مناسبی در درمان زگیل تناسلی نیست و محل زخم کوتر خیلی بیشتر می ماند
  • تصویر کاربر رضا سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر کپسول AHCC گفتید در ایران موجود نیس، بجای آن میتوان از مصرف مستقیم قارچ شیتاکه برای دفع ویروس استفاده کرد؟ آیا موثر است یا کپسول آن موثر است؟ با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      مصرف خود قارچ هم می تواند موثر باشد
  • تصویر کاربر نیکی دوشنبه ۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    با سلام وقتتون بخیر
    تقریبا دو ماهی میشه که به این بیماری مبتلا شدم اوایل دکتر تشخیص نداد و الان یک هفتس که متوجه شدم‌بیماریم خیلی پیشرفت کرده و کل مقعد تا مجاری ادراری پر شده خیلی نگران هستم میخواستم بدونم اول این که خطرناکه؟
    از کدوم روش استفاده میشه برای درمان من؟
    و این که ایا روش فریز کردن دردناکه و بی حس میکنن؟
    و در آخرمن چند جا خوندم ک سرکه سیب کمتر میکنه شدتشو درسته؟یعنی تا زمان درمانش اگر از سرکه استفاده کنم ممکنه کمکی کنه برای بهبودش؟
    ممنون از پاسختون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      میخواستم بدونم اول این که خطرناکه؟…………………………غالبا خطرناک نیست ولی پیشرفت زیاد آن نگران کننده هست
      از کدوم روش استفاده میشه برای درمان من؟…………………….هم لیزر می توانید بکنید و هم کرایو یا فریز
      و این که ایا روش فریز کردن دردناکه و بی حس میکنن؟………………….بله دردناکه و غالبا بیحس نمی کنند
      و در آخرمن چند جا خوندم ک سرکه سیب کمتر میکنه شدتشو درسته؟……………………………در برخی موارد بله ولی گاه با واکنش های پوستی شدید همراه هست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید