به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
حسین شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
با سلام بنده حدود ۶سال است که دانه های ریز اطراف ناحیه تناسلی بصورت متغیر میزنم که خارش دارد و بنده بالکل وقتی روی آن کشیده خشک وتبدیل به زخم کوچک میشود واز بین میرود اما بعضی اوقات زیاد میشود ضمنااین بیماری باعث بیماریهای دیگر در بدن بنده نیز شده است .ایا درمانی برای ان وجود دارد؟خانم بنده نیز اغلب عفونت ادرآری دارد برای خانمم چه باید کرد؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. -
حسین شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
برای معاینه چه روزهایی خدمت رسید؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
روزهای زوج با تعیین وقت قبلی
آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
تلفن:88713632
09109819050 - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام اقای دکتر، من یک سوال داشتم و اینکه آیا صحت دارد ویروس زگیل تناسلی به طور میانگین بعد از 2 سال از بدن خارج میشود؟ و سوال بعدی اینکه دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد معرفی کنید با تشکر
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
آیا صحت دارد ویروس زگیل تناسلی به طور میانگین بعد از 2 سال از بدن خارج میشود؟ …………………………..معمولا بله ولی نه همیشه
و سوال بعدی اینکه دارویی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد ……………..داروهای آنتی اکسیدان مثل زینک و ……………….
-
- سلام آقای دکتر.تقریبا 5روزه توی ناحیه ی تناسلیم کنار لبهای کوچک از داخل دونه های خیلی ریز قرمز زده.رفتم متخصص زنان گفت زگیل تناسلی زدی بهم کرم اولدرا داد استفاده کردم.ولی الان از اون دونه ها خون آبه میاد.واژنم هم به شدت ورم کرده و خارش و سوزش شدید دارم.بنظرتون واقعاا زیگیله?
باید چیکار کنم.
در ضمن من مجرد هستم.اولین باره اینجوری شدم.واقعااا میترسم.لطفاا منو راهنمایی کنید.:-(-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
البته بدون معاينه نمي توانم نظري بدهم ولي اگر سكس نداشته ايد قطعا زگيل نيست -
شکوفه پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
ممتونم آقای دکتر.متخصص زنان خیلی خوب توی شهر اهواز سراغ دارید بهم معرفی کنید? -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
نه متاسفانه کسی را نمی شناسم - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام خدمت جناب دكتر
من حدوده سه يا چهار ماه هست كه اطراف ورودي واژنم يه برجستگيايي آبكي به صورت رشته ايي هست كه خيلي نگرانم كرده و متوجه شدم كه يه برجستگي مثه جوش زير پوستي قسمت لب بيروني هست كه منو نگران كرده ممنونم ميشم كمكم كنين كه اين چه نوعيه-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۱۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. شايد وستيبولار پاپيلوماتوزيس باشد يا ….
-
- ویروس hpv که طی آزمایش مشخص شده در مرحله پیش سرطانی قرار دارد قابل درمان هست؟
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
غالبا توسط پزشکان متخصص زنان قابل درمان هست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

