به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Yasaman شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر من دختر ٢٣ساله هستم يك هفتس متوجه شدم زگيل تناسلي دارم از نظر روحي داغونم احساس مي كنم ديگه نمي تونم تو زندگيم شاد باشم كلي استرس دارم كه ايدز داشته باشم مي خواستم بدونم احتماله مبتلا شدن به ايدز در افرادي كه زگيل تناسلي دارن چقدره؟اقاي دكتر بعد از ليزر زگيل احتمال بهبودي كامل وجود داره ؟؟راسته مي گن اگه بعد از ١٨ماه زگيل نزدين يني ويروس دفع شده؟من تو يه سايت راجبه قرص Ahccخوندم نوشته بود تو امريكا روي هزاران زن تست شده بهبودكامل پيدا كردن تورو خدا اگر همچين چيزي صحت داره نحوه ي دسترسي به قرص رو بهم بگين كلي نگران ازدواج و بچه دار شدن ايندم هستم.مرسي واقعا كه وقت مي زارين.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      مي خواستم بدونم احتماله مبتلا شدن به ايدز در افرادي كه زگيل تناسلي دارن چقدره؟………………………………..احتمالش زیاد نیست
      اقاي دكتر بعد از ليزر زگيل احتمال بهبودي كامل وجود داره ؟؟………………………………..در برخی موارد بله
      راسته مي گن اگه بعد از ١٨ماه زگيل نزدين يني ويروس دفع شده؟…………………………تقریبا بله
      من تو يه سايت راجبه قرص Ahccخوندم نوشته بود تو امريكا روي هزاران زن تست شده بهبودكامل پيدا كردن…………………………..نه صد در صد ولی در بخش قابل توجهی از افراد ظاهرا از بین میره
  • تصویر کاربر امين سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 327 مشاهده پرسش
    سلام
    من يه زيكيل داخل مجاري ادرارم دارم
    بهم كفتن فقط بايد بري بيمارستان و اتاق عمل
    شما ميتونيد درمان كنيد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بله البته برای نظر قطعی نیاز به معاینه هست و اینکه چه میزان وسعت و عمق دارد
  • تصویر کاربر فضلی سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 288 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما.
    اکثر دکترا بر این عقیده اند که راهی برای مشخص شدن ویروس یا نوع زگیل در مردان نیست ، سوال اینجاست که چطور برخی از مبتلایان با ازمایش pcr یا hpv typing هم ابتلا و هم نوع اون رو مشخص میکنند.،
    یا من اطلاع ندارم ؟
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      تشخیص زگیل تناسلی در مردان براساس معاینه و دیدن ضایعات هست نه آزمایش ولی برای تعیین نوع ویروس می توان از زگیل نمونه برداری و برای آزمایشگاه و تست PCR فرستاد گرچه این کار نیازی نیست و تعیین نوع ویروس چیزی را تغییر نمی دهد
  • تصویر کاربر نازی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 650 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر.من طبق معاینه عفونت واژینال بدون علامت دارم ودو دوره تحت درمانم .در فاصله بین دو درمان روز جمعه متوجه ضایعه بصورت جرم سفید وخشک روی لابیا مینور شدم یک عدد .شب پماد تریامسینولون استفاده وفرداش نصف شد .همانروز یعنی شنبه رفتمدزنان وداروهای خوراکی وپمادهای ضد قارچ تجویز کرد طی این دو روز قهوه ای وکوچکتر شد.کلا همسطح پوست بوده با سطحی زبر .پماد دیپروکل.وکلوتریمازول وقرص مترونیدازول وفوکونازول.دوهفته درحال مصرف پردنیزولون بودم وهمزمان عفونت واژینال داشتم که چون علامتی نداشتم فکر میکردم درمان قبلی جواب داده در حالیکه هنوز عفونت داشتم توی معاینه.عکس قبل وبعد استفاده دارو رو میفرستم اول به اندازه ناخن کوچک بود وحالا بعد 3 روز اندازه ماش.رنگش با تریامسینولون همون سفید بود فقط نصف شد ولی بعد دیپروکل قهوه ای شد.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      در این عکس به زگیل شبیه هست ولی کیفیت عکس در حدی نیست که بتوان بطور قطع نظر داد اگر هنوز وجود دارد می توانید از ضایعه نمونه برداری و آزمایش دهید
    2. تصویر کاربر نازی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام.وبا تشکر.من هفته پیش به دو تا دکتر دیگر مراجعه کردم ولی هیچیک حاضر به بیوپسی نشدند وگفتند فقط از طریق پاپ اسمیر انجام میدیم وتشخیص زگیل دادند وگفتند داروهای واژینال استفاده نکن تا پاپ اسمیر بگیریم دوروز بعد مراجعتم این ضایعه مثل پوست خودبخود بلنذ شدو پوست زیر ان تمیز وبدون ریشه وانگار هیچوقت چیزی نبوده در مجموع یک هفته طول کشید والان هم به دلیل پریودی هنوز نرفتم پاپ اسمیر بدم . نمیدونم زگیل تناسلی به این شکل هم ازبین میرود؟متخصص زنان میگفت به علت جلوگیری لز انتشار ویروس اچازه نمونه برداری طبق هیچ رفرنسی نداریم وفقط پاپ اسمیر ممنون میشم بفرمایید که ایا زگیل مثل پوست نرم بلند میشه یا نه وخودبخود بدون هیچ اثر باقیمانده بر پوست؟؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با توصيفاتي كه فرموديد زگيل نيست و البته تعجب مي كنم چون منعي براي نمونه برداري نداشت
    4. تصویر کاربر نازی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      بسیار سپاسگذارم.
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      موفق باشيد
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نازی سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    من حدود 15 روز متوجه شدم زگیل تناسلی دارم خیلی نگران شدم به پزشک متخصص پوست مراجعه کرده ام دوتا سوال دارم
    1- ایا درمان قطعی وجود ارد
    2- مدت درمان چقدر است
    3-ایادرمان لیزرا راتوصیه می فرمایید یانجماد خیلی
    خیلی متکرم از لطف تان اقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۶ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      1- برای ضایعات احتمالی پنهان درمانی نیست.
      2- درمان ضایعات موجود بستگی به انتخاب روش درمان دارد.
      3- هر دو روش مناسب هستند لیزر در یک جلسه درمان می شوند ولی انجماد گاهی نیاز به بیش از یک جلسه درمان دارد
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      دو تا سوال با نامی که فرمودید ثبت شده ولی جای نگرانی نیست چون اطلاعات شخصی تان برای دیگری ارسال نمی شود
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید