به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام.
    1:چطوری بفهمیم داخل روده زگیل زده یا خیر؟
    2:دوسال از زمان زگیلها میگذره. و بعد از آن هیچ ضایعه ای ایجاد نشده. آیا میشه گفت بیماری درمان شده. ایا اگه بخوام ازدواج کنم باید دوره واکسیناسیونو بگذرونن؟
    ممنون از اینکه وقت میذارین.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      با ركتوسكوپي زير نظر دكتر گوارش
      بهتره شريك جنسي ات واكسن بزند
  • تصویر کاربر نسبم شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 444 مشاهده پرسش
    ببخشید میخاستم ببینم زگیل روی زبان تشخیص ونمونه برداری ودرمانش توسط چه پزشک یابیمارستانی باچه تخصصی بایدانجام شود وایابهترین راه درمان باتوجه به حساسیت این ناجیه ازننطرشماکرایو در بیمارستان رازی است؟چون من شنیدم لیزر باعث عود درمناطق دیگرمیشود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کنید. البته اکثر ضایعاتی که بر روی زبان به اشتباه زگیل تشخیص داده می شود پرزهای چشایی هستن بویژه در انتهای زبان. درمان به محل دقیق و سایز ضایعات بستگی دارد. لیزر باعث انتشار نمی شود البته بایستی دستگاه مکنده بخارات هم باشد
  • تصویر کاربر احمداحمدی شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    با سلام ضایعات این شکلی موجوده رو مثانه
    متولد72 ام و مجرد
    خودارضایی هم مقدارش زیاده….
    میشه بگین چیه و برای درمانش چکار کنم؟ به پزشک مراجعه کنم؟واگر بله حتما متخصص اورولوژی؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      میشه بگین چیه و برای درمانش چکار کنم؟ …………………………..کیست اپیدرموئید هست و با لیزر قابل برطرف شدن هست
      به پزشک مراجعه کنم؟واگر بله حتما متخصص اورولوژی؟…………………………….درمان الزامی نیست و جنبه ی زیبایی دارد ولی در صورت تمایل به درمان بایستی به ارولوژیست مراجعه کنید
  • تصویر کاربر زینب پنجشنبه ۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    شوهرم مدت 9 ماه هست به زگیل تناسلی مبتلا شده .دو بار هم فریز کرده .اما اين بار زگیل در مجرای اداری ایجاد شده با مراجعه به پزشک و مصرف پماد بهتر نشده و هر از گاهی خونریزی خفیف هم داره .آقای دکتر تو این شرایط بهترین روش درمان چی توصیه میشه؟؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ليزر بهترين درمان هست
  • تصویر کاربر علیرضا پنجشنبه ۲ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام دکتر جان. من با خانم های زیادی رابطه داشتم و همه هم باکاندوم بوده . میخاستم بدونم زگیل تناسلی میزنم یا نه؟ 3ماه پیش با یک خانمی هم رابطه داشتم که متاسفانه زگیل تناسلی داشت ولی من فکر کردم ایدز داره و با کاندوم ایدز نمیگیرم ولی بعدش بهم گفت زگیل داره و من هم باکاندوم از عقب بصورتی که دخول کمی انجام دادم رابطه داشتم و به نظر شما آیا آزمایش خونی هست که بشه بفهمم که الان اچ پی وی دارم یانه؟ اگر آزمایش خون نداره پس چجوری بفهمم که دارم یا نه ؟ آیا باید منتظر بشینم که بدنم پر از دانه و زگیل بشه . الان خارش مقعدی و خارش سر تقریبا زیاده ولی خارش سایر اعضای بدنم کمه. راهنمایی کنید چون من هر شب خواب وحشتناک و ناراحت کننده می بینم. راه درمان و کلا راه حل من که شک دارم چیه؟ ولی فکر گرفتم چون ی چند تا جوش خیلی ریز در حد 6تا ، زیر ناف و بالای آلت تناسلی زده و بعضی مواقع حالت تهوع هم دارم و بعضی مواقع هم سردرد و تیر کشیدن در سر دارم . چیکار کنم؟ آدرس ایمیلم منتشر نشه. مرسی.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بجز صبر و گذشت زمان كار ديگري از دست شما بر نمياد. ازمايش خون ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید