به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 378 مشاهده پرسش
    با سلام
    جناب دکتر بعد از لیزر نیازی به مراقبت و استعمال پماد خاصی هست برای بهبود اثر لیز ؟
    بعد از لیز ما میتوانیم جهت استریل و جلو گیری از انتشار و عود مجدد از پماد aldera استفاده کنیم یا خیر ؟
    شست شو با صابون و مایع شستشوی بدن تاثیری بر بهبود سریع تر و جلوگیری از عود زگیل دارد یا خیر ؟
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      جناب دکتر بعد از لیزر نیازی به مراقبت و استعمال پماد خاصی هست برای بهبود اثر لیز ؟………………………….کرم های ترمیمی مثل آلفا یا سیکالفیت
      بعد از لیز ما میتوانیم جهت استریل و جلو گیری از انتشار و عود مجدد از پماد aldera استفاده کنیم یا خیر ؟………………………………خیر
      شست شو با صابون و مایع شستشوی بدن تاثیری بر بهبود سریع تر و جلوگیری از عود زگیل دارد یا خیر ؟…………………………..خیر
  • تصویر کاربر emertat شنبه ۲۷ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 344 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من حدود ۱سال زیگیل تناسلی داشتم که چندین بار لیزر وفریز کردم که بالاخره بعد یکسال ازبین رفت وناپدید شد والان ۴الی پنج ماهه نزدم دیگه چند روز پیش الت شوهرم رادردهان کردم وبعد متوجه چند دانه زگیل در الت همسرم شدم ایا امکان داره من دردهانم زیگیل بزنه ؟وزیگیل من نوع ۶بود ورنگ پوستم بود ولی برای همسرم قهوه ای تیره هستش
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۷ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      احتمالش هست ولی خیلی کم
  • تصویر کاربر malihe یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 363 مشاهده پرسش
    با سلام،من 34 سالمه و در هفته 38 بارداریم،قبل از بارداری دچار زگیل تناسلی بودم پس از نمونه برداری مشخص شد از نوع خوش خیم هستند،در دوران بارداری امکان ادامه درمان نبود،ایا امکان زایمان طبیعی دارم؟ممنونمیشم با توجه به نزدیک بودن زمان زایمان لطف کنید جواب بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ترجیحا بهتر است سزارین شوید
  • تصویر کاربر م.ق شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید.۸روز پیش زگیلهای تناسلی رو با لیزر برداشتم.الان جای هرکدوم از اونا کمی سوراخ شده و ملتهب و دردناک است.داخل بعضی از اونها ترشحی سفید رنگ دقیقا مثل عفونت وجود داره.چیکار باید بکنم؟درضمن هیچ دارو یا پمادی بعد از عمل استفاده نکردم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ دی ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اینحالات طبیعی است و بیانگر عفونت نیست. از کرم ترمیمی سیکالفیت استفاده کنید
  • تصویر کاربر م.ا سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    با سلام ..من از تعدد و مدت زمان وجود زگیل تناسلی رنج میبرم..هزینه درمان تعدادی حدود 50 تا 100 زگیل در چه حدودی هست و برداشت اونها چقدر زمان احتیاج داره..ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید