به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعید سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    لطفا هزینه انجام لیز بزای درمان زگیل رو حتی حدودی میشه لطف کنید بگید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به تعداد و سایز و محل زگیل ها بستگی دارد لذا بدون معاینه نمی توانم هزینه لیزر را مشخص کنم
  • تصویر کاربر سارا سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 297 مشاهده پرسش
    دختری هستم 36 ساله و مجرد.من مبتلا به زگیل در ناحیه معقد و ناحیه خارجی واژن شدم که با فریز و کرم آلدارا تحت درمان هستم.می خواستم ببینم ایا هنوز میشه نوع ویروس را تعیین کرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر ضایعه ای وجود داشته باشد امکانش هست
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر ایا سوزش هم از از عوارض زگیلهای تناسلی میباشد بر روی پوست ناحیه تناسلی یا نشانه خطرناکتری است
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      سوزش کجا؟ سوزش پوست غالبا از علائم زگیل تناسلی نمی باشد ولی سوزش مجرا می توانداز عوارض زگیل مجرای ادراری باشد
  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 309 مشاهده پرسش
    اقای دکتر سلام من با خانمی که زگیل نوع ۱۶ داشت سکس دهانی داشتم حالا فهمیدم از نوع پر خطر اقای دکتر سرطان دهان میگیرم حالا چیکار کنم در ضمن دیابت هم دارم اقای دکتر درسته که زگیلهای پر خطر در مردان سرطان دهان ایجاد نمیکند از نگرانی دارم میمیرم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      ریسک سرطان هم در مردان و هم در زنان وجود دارد ولی این ریسک خیلی خیلی کم هست و جای نگرانی ندارد ولی بهتر است در صورت مشاهده هر گونه رخداد غیر طبیعی به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر بی دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 313 مشاهده پرسش
    سلام
    پسر 26 ساله مجرد هستم که رابطه جنسی نداشتم.اما به این بیماری در ناحیه آلت و مقعد (زیاد) دچار شدم.به پزشک پوست مراجعه کردم که به من محلول پودوفیلین 25% و پماد افودکس دادن.1 هفته شده که دارم استفاده میکنم.سوزش شدیدی تو ناحیه مقعد دارم همراه خونریزی کم.
    -سوالی که دارم اینه که آیا این سوزش طبیعیه؟
    -این روش درمان تا چه حد موثر میتونه باشه؟
    -بهترین روش درمان چه هست؟ و نظرتون در رابطه با لیزر چیه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      -سوالی که دارم اینه که آیا این سوزش طبیعیه؟…………………………..بله
      -این روش درمان تا چه حد موثر میتونه باشه؟………………………………….در ۷۰ تا ۸۰ درصد موارد موثر است
      -بهترین روش درمان چه هست؟ و نظرتون در رابطه با لیزر چیه؟……………………روش درمانی مناسب به محل و سایز ضایعات بستگی دارد و بدیهی است هر ورش درمانی مزایا و معایبی دارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید